Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg med jenterom - jenta sine ønsker kontra våre ønsker

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-12, 15:14   #21
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med jenterom - jenta sine ønsker kontra våre ønsker

Ja, da betaler man toll og moms da, det er jo ikke noe problem i seg selv. Bare litt dyrere, slik som det hadde vært om man hadde kjøpt det i Norge.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 15:36   #22
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, da betaler man toll og moms da, det er jo ikke noe problem i seg selv. Bare litt dyrere, slik som det hadde vært om man hadde kjøpt det i Norge.

Er det mye papirmølle, jeg kan nesten ikke kjøre til en tollbod og fylle ut papirer. Det tar så mye tid, og jeg jobber 100% og kan ikke skulke jobben for sånt. Må jobbe inn det etterpå. Er det noen som vet om en kan fortolle hjemmefra, og blir det lagt på mye fortollingsgebyr?

Toll og moms skal jeg nok leve med, men er det tungvint så orker jeg ikke.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 16:39   #23
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Er det mye papirmølle, jeg kan nesten ikke kjøre til en tollbod og fylle ut papirer. Det tar så mye tid, og jeg jobber 100% og kan ikke skulke jobben for sånt. Må jobbe inn det etterpå. Er det noen som vet om en kan fortolle hjemmefra, og blir det lagt på mye fortollingsgebyr?

Toll og moms skal jeg nok leve med, men er det tungvint så orker jeg ikke.

Du betaler for dette når du henter ut pakka på Posten eller i post i butikk, akkurat som om du hadde handlet oppkrav. Easy-peasy.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 16:41   #24
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Du betaler for dette når du henter ut pakka på Posten eller i post i butikk, akkurat som om du hadde handlet oppkrav. Easy-peasy.

Takk, det høres ikke galt ut. Jeg så for meg noe verre....

Gammel 29-04-12, 16:45   #25
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg har handla masse på Etsy, og bryr meg verkeleg aldri om det kostar under eller over 200. Om det er meir enn 200 kalkulerer eg berre inn det vesle som kjem ekstra - eg betaler det eg skal når eg hentar pakken. Det er ingen forskjell i prosedyre, og det meste eg kjøper er verdt dei få kronene det kostar i moms.

Gammel 29-04-12, 17:34   #26
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg har handla masse på Etsy, og bryr meg verkeleg aldri om det kostar under eller over 200. Om det er meir enn 200 kalkulerer eg berre inn det vesle som kjem ekstra - eg betaler det eg skal når eg hentar pakken. Det er ingen forskjell i prosedyre, og det meste eg kjøper er verdt dei få kronene det kostar i moms.

Jeg har skjønt det nå, men jeg trodde nærmest man ble innkalt og måtte stå og unnskylde seg mens man ble belært av en streng toller om tollgrenser. Og så fikk man pakken og streng beskjed om å aldri gjøre det mer, og et straffegebyr på et fantastisk beløp....

Så har jeg aldri våget å bestille noe over 200 heller!

Gammel 29-04-12, 18:11   #27
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel 29-04-12, 23:02   #28
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis, neida, det er bare å dra kortet når du henter pakken. Null problem!

Det går en avgiftsterskel på 1000 kr da, beløp over dette er et lite hakk dyrere enn mellom kr 201 - kr 999.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 09:39   #29
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil bare nevne at dere ikke må male med Flügger Dekso 5 hvis dere skal ha veggklistremerker. Det er noe i den malingen som gjør at ingenting selvklebende henger fast.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.