|
Autofil Bilsnakk. |
Se resultatene: Er du redd for å kjøre i tunneler? | |||
Jeg er kvinne og er aldri redd |
![]() ![]() ![]() ![]() |
110 | 68,75% |
Jeg er kvinne og er alltid redd |
3 | 1,88% |
Jeg er kvinne og noen ganger redd |
40 | 25,00% |
Jeg er mann og er aldri redd |
5 | 3,13% |
Jeg er mann og er alltid redd |
1 | 0,63% |
Jeg er mann og noen ganger redd |
0 | 0% |
Dustepoll |
1 | 0,63% |
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg er aldri redd, men jeg liker ikke å kjøre i tunneller som går under vann.
![]() |
#22 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?
Det er disse jeg har "problemer" med også, særlig den førstnevnte som jeg kjørte veldig ofte i mange år. Aldri redd, men liker ikke! Lite hyggelige var en grei måte å si det på!
![]() |
#23 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg er kvinne og er vanligvis ikke redd, med noen unntak. Enkelte dårlig vedlikeholdte tunneler som er mørke, smale, svingete og der istappene henger langt ned fra taket og det er issvuller på veien synes jeg er ubehagelige å kjøre i. Da kan jeg bli redd for å møte en fisketrailer eller miste kontrollen på bilen på en issvull jeg ikke har sett, eller for å få en istapp i hodet.
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17 Join the nerds, we have pi Sist redigert av Miromurr : 14-05-12 kl 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Nei, jeg er ikke redd. Men jeg synes lærdalstunnelen er gørrkjeldelig da. Det eneste jeg er "redd" for inni der er å høre "mamma, jeg må på dooooo!", men det gjelder andre steder man ikke kan stoppe for tissepause også.
![]() |
#25 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg liker ikke tunneler. Jeg vet ikke om jeg vil kalle det redd, akkurat, men jeg syns det er veldig ubehagelig å kjøre i tunneler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Ja jeg liker det ikke. Kommer an på belysningen i tunnellen. Er det litt mørkt, så preges blikket/hodet mitt av sidelysene som farer forbi. Jeg må jobbe med å fokusere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Tunneler som denne er jeg redd for å kjøre i, særlig på vinteren: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#28 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Hvis jeg hadde vært alene i tunnellen eller hvis bare alle andre kjørte som meg (
![]() |
![]() |
#29 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg er ikke redd for å kjøre i tunneler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg er en generell pyse i trafikken, men ikke mer pysete i tunneler enn utenfor dem.
![]() |
#32 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Eg er ikkje redd for å køyre i tunnelar, men eg misliker sterkt å stå i kø i tunnel. Det synest eg er klaustrofobisk, og eg prøver å unngå det. Dersom eg må gjennom tunnel i rushtida, prøver eg gjerne å køyre utanom. Men er det ikkje alternative ruter, går det jo greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg har svart at jeg aldri er redd, men det er fordi jeg aldri har behov for å kjøre tunneler som jeg oppfatter som utrygge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Nei, det er jeg ikke.
![]() |
#36 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Klaustrofobisk er ikke der som jeg tenker på, men direkte kjekt er det jo ikke, år man midt inni en tunnel møter lang kø, og en mann som sier at "veien åpner nok igjen om en halvtime, ikke mer enn en time i alle fall". Med en liten gutt baki, som heldigvis brukte bleier på den tiden, men faktsik ikke likte å sitte i en bil som ikke kjørte... Ungene mine er forresten redd tunnel virker det som. Eller, mørket. Vi slår på lys i baksetet, det hjelper. Men kombiner dette med kø, eller stillestående, i tunnel, så er det ikke min favorittsyssel nei.
![]() |
#37 |
Librocubicularist
|
Eg tenker ikkje på brann og slikt når eg køyrer, men eg tenker på det, når eg står stille. Det er litt sånn her kjem eg meg ikkje ut-kjensle over det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg syns det er veldig ubehaglig. Og er en av de som kjører saktere og sitter veldig konsentrert. Holder ikke på med radio eller andre ting i tunnel, vil bare komme meg sikkert ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Nei, jeg er ikke redd for å kjøre i tunneler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Epikur
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Har bodd altfor lenge på vestlandet til å reflektere over det i det hele tatt. Alternativet er jo fryktelig; fjelloverganger, lange omveier, smale veier som nærmest henger i fjellveggen og ferje, ferje, ferje.
![]() |
|
|