|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?5 dager til avreise og jeg begynner å få skikkelig reisefeber.
|
|
|
#2 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Og Moss Landing høres ut som et sted det er verdt å stoppe innom.
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Også vurderer vi fortsatt GC. Helikopter koster tusen kr. pr. pers, men det er mulig vi kan få reist bare jeg og mannen.
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?California!
|
|
|
#5 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Jeg har flydd med Virgin, og ver KJEMPE fornøyd! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?
De skal visstnok ha rustet opp flyparken så da satser vi på at det blir bra.
|
|
|
#7 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Reisefeber her også! Vi skal kjøre samme ruta i midten av juli. Våre planer innbefatter overnatting følgende steder: LA, Santa Barbara, Monterey, Berkeley/San Fransisco, Mammoth Lakes, Las Vegas og San Diego
|
![]() |
|
|