|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Det begynner å nærme seg avreise her, om 3 uker reiser vi til Los Angeles.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Det lønner seg å shoppe jogge-/treningssko. Jeg var i California i fjor og skal dit igjen i år (jobbrelatert), og det er flott.
|
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Diverse Nike-sko står høyt på ønskelisten.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Jeg ville brukt en av dagene i Las Vegas til å kjøre eller flydd til Gran Canyon. Det er griselangt å kjøre, men det er litt artig å kjøre i ørkenen og passere Hoover Dam på veien. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Jeg har også kjørt fra LV til Grand Canyon. Kan ikke huske hvor lang tid vi brukte, men det var maaaaange timer i alle fall. Grand Canyon var fantastisk!
|
|
|
#6 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Jeg tenker nok at mange timer i bil til GC nok dessverre vil utgå siden det allerede blir en del kjøring og gutta neppe vil synes det er så stas.
|
|
|
#7 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Vi skal kjøre samme ruta i juli inkl noen dager i San Diego, så jeg henger her og plukker med meg så mange tips som mulig
|
|
|
#8 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Hearst castle var imponerende! Var der i -97. Mange år siden
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Å misunnelig. Vi hadde samme reisen på bryllupsreisen for to år siden. Det var en opplevelse.
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?
Mannen sier at vi nok brukte ca. 5 timer en vei til GC. Vi gjorde det på en dag og det gikk fint, men vi hadde ikke med barn. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Jeg tror vi brukte mer enn 5 timer, vi kjørte og kjørte og kom frem sent på kvelden, sultne. Det var få steder å stoppe underveis for mat, så jeg tror vi spiste oss mette på chips og brus fra en bensinstasjon.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?
Det var få stoppesteder og vi stoppet vel ikke før vi kom til Williams (der man tar av opp mot GC). På returen stoppet vi kun ved Hoover Dam. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2007
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Vi droppet det for det ble for langt kjøre, å så var vi for kjipe til å fly helikopter. Det angrer vi på nå.
|
|
|
|
#14 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Napa Valley med wine train. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Og har dere tid til enda en park kan dere prøve Six flags, det ligger både i SF og LA. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Yosemite er nydelig, og man blir overveldet til tross for at vi er vant til fjell her til lands.
|
|
|
#17 |
|
Audacious
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Jeg synes Carmel er fint, men det er veldig "Californias svar på rivieraen"; dvs. at alt er overpriset og jukse-italiensk og jukse-fransk. Men sjarmerende, for all del.
|
|
|
#18 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?5 dager til avreise og jeg begynner å få skikkelig reisefeber.
|
|
|
#19 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Og Moss Landing høres ut som et sted det er verdt å stoppe innom.
|
|
|
#20 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: California. Hva må man få med seg og hva må man shoppe?Også vurderer vi fortsatt GC. Helikopter koster tusen kr. pr. pers, men det er mulig vi kan få reist bare jeg og mannen.
|
![]() |
|
|