|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Jeg kjøper litt diverse. Gaver + ting jeg og ungene trenger. Det som er viktig for meg er:
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?
Strikkbukser altså! Det er lett.
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Ja, det kan være ok. Men spesielt bukser. Marius er jo in for tiden, så et greit mønster å satse på. Mariustunika til jenter. Ullvotter, både tovede og ikke. Smetteskjerf til baby og småbarn. Og så er det viktig at det står størrelser på dem ja, hvis ikke blir det håpløst. Det er mange ganger jeg har vurdert å kjøpe noe og har droppet det fordi det er uklart hvor stort det er.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Det meste spiselig. De pungene var veldig søte, og kan være fine til småtteri i veska, og noe de fleste jenter kunne blitt glade for å få. |
|
|
|
#6 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Hjemmelagede, spiselige greier er alltid finfint. Spesielt til foreldre og besteforeldre som stort sett har det de trenger og gjerne dobbelt opp av alt.
|
|
|
|
#9 |
|
~~~~~~~
|
Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Skoposer? Er det smart?
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Skoposer er utrolig smart. Jeg har en som Knotten lagde/ malte på i barnehagen, til bunadsskoene mine. Genialt til sko man bruker sjelden (og som man har klart å rote vekk tidligere ...)!
|
|
|
#11 |
|
~~~~~~~
|
Også er det penere å ha penskoene i en skopose enn en Rimipose når man skal på fest har jeg hørt.
|
|
|
#12 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Hvisman kjøper gaver er det fint med sett (bukse+genser/jakke). Men det jeg mangler til mine egne er enkle og varme ullbukser. Gjerne ribb slik servile nevnt over her.
|
|
|
#14 |
|
~~~~~~~
|
Jeg har endel retrostoff som JEG syntes er fint til babyquilter, men jeg vet ikke om alle liker det. Det går ofte i mye duse farger til babyer.
|
|
|
#15 |
|
~~~~~~~
|
Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Ok, ribbestrikket ullbukse, det er kjapt og greit. Veldig bra! Dere er til god hjelp damer.
|
|
|
#16 |
|
maler
|
Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Nå er jeg bare meg og det er mange som har ulike bruksområder for ting, men jeg bruker ikke sydde tepper på vogn. Jeg synes det blir for stivt og tett. Jeg bruker hekla teppe på vogn om noe. Vognteppe av bestemorruter kan jeg fint kjøpe. Evt et finere strikket babyteppe. Sånne quiltetepper liker jeg, men da mer som leketeppe på gulvet.
|
|
|
#17 |
|
~~~~~~~
|
Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Jeg har mye prikkete voksduk, de syr jeg handlenett av, de går det endel av faktisk.
|
|
|
#18 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh, det hørtes kjempefint ut! Det fikk jeg lyst til å kjøpe.
|
|
|
|
#19 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Hva med matchende sengetøy og stelleveske til dukkevogna?
|
|
|
#20 |
|
maler
|
Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Noe å arkivere barnetegninger i ja, det er noe jeg kunne finne på å kjøpe. Men jeg er usikker på om det da bør være a3 eller a4.
|
![]() |
|
|