|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Jeg har allerede begynt å fylle opp "kofferten" min til årets julemarked.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Votter og sokker, fint skjerf. Fine julekort. Spiselige ting.
![]() |
#5 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Jeg kjøpte en gang noen små fingerdukker. (Altså slike som skal være på bare en finger) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Jeg synes alt du viste var fint, men oftest kjøper jeg ingenting. Rett og slett fordi jeg har nok ting... Jeg trenger liksom ikke mer. Men alle tingene var fine, altså! Likte spesielt godt de små pungene i sarte farger, men jeg vet ikke hva jeg skulle brukt den til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
...
Hvis du vil, kan jeg sende deg bilder av de jeg har. Må bare spore dem opp først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Jeg tror poenget er at enten må det være noe jeg trenger og ikke gidder å lage selv (type mor signe teppe) eller så må det være såpass lite og rimelig at det blir en søt gave av noe slag. Og så må det se skikkelig ut. Jeg kunne ha kjøpt barnehagegensere hvis jeg fant noen fine for eksempel. Og ullbukser. Slike punger kunne jeg ha funnet på å kjøpe hvis jeg hadde nieser med nært forestående bursdag og de ikke var for dyre. Pakker med lys og servietter. Sokker i tynt strikkegarn, bella mittens. Altså ikke vanlige raggsokker, det gidder jeg ikke, de må være fine i tillegg.
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Det er vel forresten bordet med lefser og flatbrød som alltid blir først tomt på messer, er det ikke? Hjemmelaget knekkebrød?
![]() |
#12 |
...
![]() Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Smykker har jeg også kjøpt på marked, både til meg selv og til venninner. Gjerne noen enkle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Ja, hjemmelaget, sunt knekkebrød! Det kunne jeg kjøpt. Hvis det var sunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh det var genialt! Det kunne jeg fint ha kjøpt ja
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Jeg liker også spiselige ting, og så liker jeg votter i ulike mønstre, gjerne til barn, tovede for eksempel. Et tips er å strikke vrangbord (litt ekstra lang) i superwash som da ikke tover, de sitter veldig godt på hånden på den måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Jeg er litt der som Katta, jeg må ha ting til "vanskelige" tenåringer som tanter og besteforeldre kan kjøpe. Ting som sminkepunger, små punger o.l. Har strikket endel store skjerf og snurreluer/baggyluer. Ting som koster maks 150,- - 200,-, til de som skal ha en liten ting. Jeg har masse alpakkagarn i de lekreste farger jeg tenkte å strikke sjal av.
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Er det klart hva som blir årets julekalender? Stæsj som passer til det kan fort bli populært.
![]() |
#18 |
~~~~~~~
|
Året julekalender er helt ny, Julekongen, så vi får følge med på hva Sandnes og PT kommer med der..
![]() |
#19 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: [hjemmelagd]Hva kjøper dere på markeder?Jeg ville kjøpt votter med snor som kan tres gjennom jakka.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|