|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaler alle å se denne reportasjen om Axel RøtheJeg prøvde kun, etter fattig evne å få fram at den årsaken en sjøl velger å "se" eller "forholde" seg til ofte ikke er årsaken... Noe med å ta ballen ikke mannen. Eller var det mannen og ikke ballen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Anbefaler alle å se denne reportasjen om Axel Røthe
Det virker som om du mener det er andre grunner enn at han er blind som gjør at han ikke har venner, kan du fortelle hvilke grunner det er? Kjenner du ham?
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil egentlig ikke spekulere, men umulig å skrive dette innlegget uten å gjøre det. Jeg tror jeg kan forstå hva Intrigue mener. Ut i fra det som nevnes i reportasjen, tidlig blindhet, epilepsi, at han ikke kan gå på Facebook alene, litt taleproblem pga noe uklar tale, så _kan_ det hende at han har en sykdom som Spielmeyer-Vogt eller lignende. Det er sykdommer som også rammer kognitive funksjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaler alle å se denne reportasjen om Axel RøtheJeg tror jeg forstår Intrigue. Det er noe med at den forklaringen den som blir sviktet gir kanskje er en helt annen en den forklaringen en som svikter ville gitt. Og begge deler er kanskje like "sant" for den forklaringen kommer fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Leser
|
Jeg tror ikke vi skal begi oss ut i noen spekulasjoner, eller innformasjon, om navngitte personer.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaler alle å se denne reportasjen om Axel RøtheEn fin reportasje, om en tøff gutt! Til ettertanke for mange, håper jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|