Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Grønnfarge på soverom?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-12, 00:30   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnfarge på soverom?

Thanx! Skal se det blir bråbestemt at minstepoden skal få en grønn fondvegg

Gammel 16-06-12, 00:34   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg angrer litt på at jeg overmalte den grønne fondveggen. Den er brun nå.

Gammel 16-06-12, 00:34   #3
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Ikke mal hele rommet i denne grønnfargen ihvertfall.
Jeg holdt ut i 2 mnd før jeg malte det hvitt istedet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 145.jpg (104,3 KB, 13 visninger)
Gammel 16-06-12, 00:38   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Har også kun hvite møbler, vurderte disse Ikea møblene:

hadde sikkert passet inn med det grønne stashet.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 22:51   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er bilde av fargen på vår hjemmesnekrede seng. Den står på Knertens rom. Jeg liker den fargen godt. Ganske nøytral (Lillemor hadde den sengen tidligere) og lett. Men mulig han vil synes den er for dillete?
Ikke så enkelt å få korrekt gjengivelse av farger, men jeg tror det er sånn høvelig likt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bilde(43).JPG (85,7 KB, 23 visninger)
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 22:52   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger sånn knæsj grønn og tenker at det blir kult med en sånn vegg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 22:55   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg digger sånn knæsj grønn og tenker at det blir kult med en sånn vegg.

Ja, jeg er absolutt enig! Så lenge man ikke maler hele rommet i en slik farge så blir det bare kult! Poden har en skikkelig blå vegg og snuppa en knæsj råssa. Vi hadde jo aldri valgt noe slik, men på et barnerom så foretrekker jeg slike farger fremfor mer duse (såfremt barna liker det da)

Gammel 15-06-12, 23:48   #8
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes kanskje leaf green i kartet over virket fin.

Enig, den var fin. Selv om fargene jeg umiddelbart faller for er mer brunaktige, så er jeg enig i at den er frisk og fin til et barnerom. Og litt mer nedtonet enn de typisk gress-grønne fargene.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.