|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Okei... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg skjønner godt at de ville ha Springsteen. Og syns det var pent av ham å stille opp. |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Sv: Okei... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, men
Åh, men det var ikke det jeg mente heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med du!
![]() |
#24 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Okei... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg tar meg i å tenke hvor lenge de har planlagt springsteen. Tilfeldig at han ikke var booket 22. Liksom?
![]() |
#25 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Okei... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg kan null og niks om musikk, men jeg synes det var en fin og verdig konsert. Også liker jeg De Lillos.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Neida, den var mest til Nextlife sitt innlegg. Den bare havnet innimellom noen andre innlegg før jeg rakk å poste.
![]() |
#27 |
Bedreviter
|
De har helt sikkert booket det inn som en del av turneen, eller i det noen oppdaget at han likevel skulle være i Norge disse dagene. Du kan være sikker på at han ikke bare fikk lyst til å stikke innom på impuls. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
Selvsagt har de planlagt det. Og så?
![]() |
#29 |
Rockesøster
|
Nei, absolutt ikke, men det trenger jo ikke å være de kjedeligste og mest udaterte heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
<*(((<
|
![]() Sv: Okei... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menBoine er kvalitet, og et godt valg synes jeg.
![]() |
#32 |
Unik
![]() Sv: Okei... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg tenker at De Lillos er et band som spiller på norsk og som er kjent for å være glade i Oslo. Kanskje derfor?
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Okei... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg synes det blir trist når mediene sier hvert kvarter "... og kanskje Springsteen kommer!", "... nå er gitar tech´en til Springsteen her!", "... nå er trailern til Springsteen her!", det blir i mine øyne et feil fokus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
intro
|
Ikke sant? Jeg greier ikke å se noe galt i verken Springsteen, Marit Larsen eller De Lillos - og for så vidt ikke Boine heller. :trolig enfoldig og har sant å si ikke sett konserten engang:
![]() |
![]() |
#35 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Okei... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg har aldri helt forstått Mari Boine, for meg er det noe en burde like, men jeg er ingen kultursnobb så jeg orker ikke late som. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Okei... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg kjenner jeg kjøper argumentene deres ift Boine med en gang, selv om jeg fremdeles ikke er helt overbevist rent personlig. Men jeg tror jo også at det helt sikkert finnes andre artister, både av den eldre og yngre garde, som også fortjener å trekkes frem i sånne situasjoner som dette.
![]() |
#37 |
Unik
![]() Sv: Okei... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg er ingen Bruce-fan, men kan ikke si jeg ble videre imponert over fremføringen. Men jeg synes han tonet det fint ned. Enig med litt vridd fokus. Nydelig vokal start med Laleh, og mektig med rådhusklokkene til slutt.
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Okei... Jeg er sikkert VELDIG lite politisk korrekt nå, menJeg har bare sett på NRK, så jeg har ikke fått med meg eventuelt fokus på Springsteen i forkant. Enig i at det ikke burde få ta fokus fra dagen.
![]() |
#39 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk for tips, dette er jo definitivt ikke en genre jeg sjekker mest ut, det må jeg innrømme. Er liksom litt mer metalljente. :kremt: Jeg skal definitivt sjekke henne ut.
![]() |
|
|