|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Skal jeg ringe barnehagen?Jeg har jobbet som ped.leder i mange år, og for min del hadde du ikke trengt å ringe i forhold til tilvenning, det hadde holdt om du nevner det den første dagen. Min erfaring er dessuten at ingen tilvenning er lik. Det har faktisk ofte vært slik at de som har vært mest bekymret har hatt unger som har slått seg fort til ro, mens andre som har tenkt at dette kommer til å gå helt greit har fått seg en overraskelse med barn som har brukt lang tid.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal jeg ringe barnehagen?
Lykke til i morgen, spennende!
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: Skal jeg ringe barnehagen?Jeg ville tatt det som det kom. Tilvenning kan bli en annen opplevelse i år. Minsten min begynte i ny barnehage i fjor og jeg ble veldig forundret over hvor fort tilvenningen gikk. Det virket som om det lå mye trygghet i at han hadde erfaring med hvordan barnehage virker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Skal jeg ringe barnehagen?Bra at jeg dumpet over denne tråden, for nå ble jeg minnet på at jeg kanskje bør sette av litt tid til knerten min første dagen han skal i barnehagen etter ferien.
![]() |
#25 |
maler
|
![]() Sv: Skal jeg ringe barnehagen?Hvis du har lyst til å ringe barnehagen eller føler at det er godt å ha snakket med dem på forhånd, så gjør du det. Jeg har alltid snakket med barnehagen minst en gang før vi har begynt. Ofte har jeg vært på befaring også for å bli litt kjent med rutiner, lokaliteter og forberedt meg på hvor mye utstyr jeg skal levere. Dette betyr helt sikkert null og niks og nada i forhold til innkjøringen, men det gjør at jeg har det bedre. Og det er ganske mye forskjell mellom barnehager både i utstyrskrav og rutiner. Jeg har også vært i plutten sin nye avdeling til høsten selv om det er samme barnehage. Vi har vært og prøvd doen der også.
![]() |
#26 |
Drømmer
|
![]() Sv: Skal jeg ringe barnehagen?Jeg hadde ikke ringt på forhånd, det kan jo bli annerledes denne gangen. Hadde heller sagt det når dere kommer første dagen. De årene jeg har jobbet i arnehage har foreldre tatt det opp første dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal jeg ringe barnehagen?
At de sitter fast i posen, var ikke helt riktig formulert; de er tredd i i posen slik du beskriver det. Selen klipses fast i vogna når posen legges i vogna; man trenger mao. ikke å tre selene i posen for hver gang.
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Skal jeg ringe barnehagen?Jepp, skjønte hva du mente. Da er vel det det beste alternativet, så vi får gjøre det sånn nå til vinteren også.
![]() |
![]() |
|
|