Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal jeg ringe barnehagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-12, 11:29   #1
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Skal jeg ringe barnehagen?

I frykt for å bli en masete mor FØR han overhodet har begynt.... Mandag er det innkjøring og det er vel to dager som er satt av, samt bittelitt kortere dag på tredje dagen. Innkjøring i fjor måtte utvides til 4 uker.... Skal jeg ringe og informere om det og si at vi kanskje bør være forberedt på det? Eller er det meg som da er full av fordommer og negative tanker?
Står kjekt i brevet at vi gjerne må komme med innspill for å bedre hverdagen etc...
Og en annen ting.... Får jeg en unnskyldning for å kjøpe vogn igjen tro... I den andre barnehagen ville de så gjerne ha han inn på madrass i sovetiden, så jeg kvittet meg med sovevognen, den begynte å bli for liten til han også. Men nå er det ny barnehage og jeg husker ikke rutinene der, da guttene kjapt sluttet å sove når de begynte, mens minstebror fortsatt sover på dagtid. Lurte litt på ringe og høre om det også.
Er det slitsomt å ta med vognen frem og tilbake hver dag? Han har full plass, men vi søkte bare om 50-60% så kommer ikke til å benytte oss av den, så tenker at om vi plutselig en dag vil ha han hjemme er det kjedelig om vognen står igjen når han bruker den til å sove i hjemme, eller han blir syk da....

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.