|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenVi ga etter for kampen i vår, da var hun akkurat 4 år. Hun hadde bestemt seg og SKULLE ha hull i ørene en lørdag vi var i byen. Jeg tok fram historien om at jeg hadde bare tatt ett hull som 4-åring og så løp det jeg kunne ut av salongen og ut på gata, men hun lovte at hun skulle ta begge to. Som sagt så gjort, hun satt og beit tenna sammen, helt på gråten, men akkurat dette skulle hun.
|
|
|
#2 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjen
Ja, når hun hadde bestemt seg hadde dere jo ikke noe valg ... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eklektisk
|
Får håpe det var du som bestemte, og ikke hun. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Meg og min datters "kamper" består hovedsakelig av om hun skal ha rosa kjole eller dongribukse. Det er omtrent så viktige ting hun får lov til å slåss med meg om til hun blir, tja, myndig? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sånn passe sane
|
Dette synes jeg var veldig merkelig lesning. Mener du alvorlig at du lot 4-åringen bestemme dette selv?
|
|
|
#6 |
|
Weeeee
|
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenJeg ante ikke at det var så mange små som hadde hull i ørene, trodde det var mer en slik tilbakelagt greie fra fortiden.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Jeg er på linje med Tussa her, jenta mi og en gjeng med andre jenter i bhg sprang rundt med "prinsesskjoler" hele dagen. Ha det morro sier nå bare jeg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenJeg har nikkelallergi og har hatt større problemer med klokker enn med øredobber. Nå har hullene grodd igjen og jeg har lyst til å få dem stukket opp. Kanskje det er så vondt og ekkelt at det skremmer hun som maser her hjemme?
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenMin 7.5 åring fikk nå i sommer, da hadde hun ønsket seg det en liten stund. Mange av jentene i klassen har. Jeg fikk til 8-årsdagen min.
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenEtter mye mas fikk jeg hull i ørene da jeg gikk i første klasse. Jeg husker det fortsatt godt for det var veldig stort for meg
|
|
|
#11 |
|
Helt konge
|
For streng som velger å ikke utsette en treåring for potensiell allergi og infeksjon? Trokke det! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
På vei
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenJeg tror vel de fleste foreldre ikke reflekterer så mye over det, og så er det dette med at "alle" andre har hull, og man følger bare strømmen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenMin er ti år, og jeg sa hun kunne få hull i ørene når hun ble ti. Jeg sa det for lenge siden, og ti år virket som en evighet unna. Jeg regner med det blir hull snart. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenJeg fikk selv ikke hull i ørene før jeg var 11 år gammel, og var nok den siste i klassen, noe som føltes fryktelig urettferdig.
|
|
|
#15 |
|
Kjernesnill
|
Jeg tok hull i ørene da jeg var 37,5 år. Jeg var i alle fall sist i klassen.
|
|
|
#18 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenStoresøster er ei lita pyse, så ho vil ikkje. Det er heilt greit, men ho hadde fått lov no om ho hadde ønska det.
|
|
|
#19 |
|
Off the map.
|
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenVår datter på ni har ikke ennå, og har ikke mast veldig. Jeg har forklart at både jeg og mormor har har vært plaget med nikkelallergi, og at det kan gjøre at hun også blir plaget med det.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjenLeppestift, jålekjoler, jålesko og dilldall får hun bruke alt hva hjertet begjærer 5-6 uker i året i Spania.
|
|
![]() |
|
|