|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor går du og spiser alene i en fremmed by? | |||
| Jeg går uten å nøle på en topprestaurant, og koser meg verre |
|
10 | 6,21% |
| Jeg går på en topprestaurant, men er litt nervøs |
|
2 | 1,24% |
| Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, og koser meg verre |
|
78 | 48,45% |
| Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, men skulle ønske jeg var på en topprestaurant |
|
7 | 4,35% |
| Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, men er litt nervøs |
|
8 | 4,97% |
| Jeg går et sted hvor man bestiller over disk, og er kjempefornøyd |
|
15 | 9,32% |
| Jeg går et sted hvor man bestiller over disk, men skulle ønske jeg var på en ordentlig restaurant |
|
2 | 1,24% |
| Jeg går et sted hvor man bestiller over disk, men er litt nervøs |
|
1 | 0,62% |
| Jeg kjøper noe i en butikk og spiser på hotellrommet, er fornøyd som bare det |
|
30 | 18,63% |
| Jeg kjøper noe i en butikk og spiser på hotellrommet, og gråter bitre tårer |
|
3 | 1,86% |
| Brokkoli |
|
5 | 3,11% |
| Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?På topprestaurant vil jeg helst ha noen å dele opplevelsen med, og jeg kjeder meg litt hvis jeg skal sitte lenge uten underholdning, så restauranten må ikke være finere enn at det får an med bok.
|
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
Jeg tror jeg er veldig enig med Poly. Men jeg tror faktisk aldri at jeg har reist alene noen gang. Ikke helt alene.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, og koser meg verre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Hvis jeg reiser aleine nå for tiden er det stort sett på jobbturer, og da spiser jeg gjerne på hotellet hvis det ikke er middager i forbindelse med møtene. Det er en del av hele "sløve på hotellrommet og bare ta hensyn til meg sjøl"-greien. Det sagt, jeg har ikke noe mot å gå på restaurant aleine. Topprestauranter går jeg vel egentlig aldri på, hvis det er sånne mangeretters formelle som menes.
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Over disk på meg. De gangene jeg spiser ute alene synes jeg det er hyggelig å lese (bok, magasin etc) og det får jeg meg ikke til på en finere sted. Altså det er et par uformelle restauranter jeg kunne tenke meg å gått på alene, men de er her i byen. Må nesten vite hvor uformelt det er før jeg tar frem boka.
|
|
|
#7 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, og koser meg verre. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg reiser aldri alene, og hadde i såfall følt meg såpass utilpass at jeg sikkert hadde kjøpt noe enkelt og spist på hotellrommet.
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Ja, ikke noe problem, men jeg går sjelden på restauranter som serverer ørten retter man ikke blir mett av.
|
|
|
#11 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg stemte på "Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, og koser meg verre", men er jeg sliten etter lang jobbe- eller kursdag, hender det nok at jeg bestiller mat på rommet og spiser foran tv eller noe, deilig å være litt alene i begge tilfeller. Kan godt sitte bare og tenke og fundere og kjenne på følelsen av å tenke ferdig en tanke også, må ikke nødvendigvis lese når jeg er alene på restaurant. Men i timevis blir jeg ikke sittende.
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Altså, jeg blir ikke nervøs, men jeg koser meg ikke verre heller. Går på restaurant, føler meg litt ensom, men det går helt greit. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
Haha! Det er ikke bra å gjøre mot andre restaurantgjester nei.
|
|
|
#16 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg storkoser meg på uformell restaurant.
|
|
|
|
#18 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg liker godt topprestauranter, men går ikke alene. Foretrekker faktisk roomservice når det er tilgjengelig. God mat servert på døra og fjernkontrollen er uslåelig. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Brokkoli.
|
|
|
#20 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Det er sjelden jeg er langt av gårde alene, men spise alene ute kan man gjøre selv uten å være på reisefot. Topprestauranter er nok littegranne bortkastet på meg om jeg ikke har selskap. Uformelle plasser med bordservering er derimot kos å besøke alene. Jeg har stort sett alltid en bok i veska, så da blir det tid til lesing i fred og ro før maten, og til kaffe/te på slutten. |
|
|
|
![]() |
|
|