|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Hvor går du og spiser alene i en fremmed by? | |||
Jeg går uten å nøle på en topprestaurant, og koser meg verre |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 6,21% |
Jeg går på en topprestaurant, men er litt nervøs |
2 | 1,24% |
Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, og koser meg verre |
78 | 48,45% |
Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, men skulle ønske jeg var på en topprestaurant |
7 | 4,35% |
Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, men er litt nervøs |
8 | 4,97% |
Jeg går et sted hvor man bestiller over disk, og er kjempefornøyd |
15 | 9,32% |
Jeg går et sted hvor man bestiller over disk, men skulle ønske jeg var på en ordentlig restaurant |
2 | 1,24% |
Jeg går et sted hvor man bestiller over disk, men er litt nervøs |
1 | 0,62% |
Jeg kjøper noe i en butikk og spiser på hotellrommet, er fornøyd som bare det |
30 | 18,63% |
Jeg kjøper noe i en butikk og spiser på hotellrommet, og gråter bitre tårer |
3 | 1,86% |
Brokkoli |
5 | 3,11% |
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Kvier du deg for å spise ute alene?Du er ute og reiser alene, og middagstida nærmer seg. Hvor går du? Spennende poll følger.
![]() |
#2 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Å spise alene på reise har jeg null problem med.
![]() |
#3 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Spiser gjerne alene ute på reise. Jeg går nok ikke på en topprestaurant, det er jeg sjeldent på når jeg er hjemme også, men en uformell restaurant med bordservering har jeg ikke noe problem med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg reiser aldri alene, men hadde nok spist på restaurant om jeg gjorde.
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg trives ikke på formelle topprestauranter, hverken alene eller i selskap med andre - det er bare ikke meg, den greia der.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg reiser så å si aldri alene, men om jeg gjorde det, ville jeg nok gått på en uformell restaurant med bordservering og kost meg med det. Jeg tror ikke jeg ville gått på en topprestaurant alene, det er så hyggelig å ha noen å snakke med og oppleve sammen med, og det er såpass dyrt at jeg ville antagelig ikke tatt meg råd til det. Dessuten tror jeg jeg ville syntes det ble lenge å sitte alene på restauranten.
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Uformell restaurant og over disk er helt ok. Men Maaemo eller NoMa? Nei, det må jeg dele med noen. Jeg kan se film alene på TV, men ikke på kino, det er litt på samme vis.
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Kino går jeg derimot relativt ofte på alene. Da skal jeg jo ikke snakke uansett! Mannen og jeg betaler ikke barnevakt for kinofilm, da ser vi heller filmen hver sin dag og snakker om den når begge har sett den.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg var på kurs i London i fjor og var da en helg der alene først. Spiste både lunsj og frokost ute, på restauranter med bestilling, helt OK.
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg driver med konfrontasjonsterapi, nemlig. Jeg simpelthen elsker å gå på restaurant, og synes at spisingen er mer enn halve poenget med å reise, men det er helt utrolig hvor langt inne det kan sitte å gå dit man egentlig har lyst til å gå.
![]() |
#13 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Å sitte aleine på ein uformell restaurant, med ei god bok og ha god tid gir meg ei kjensle av fridom. Viss eg i tillegg kan unne meg eit glass kvitvin innafor det som elles er arbeidstid, kjennest det som ferie. Det er ein perfekt måte å få mest mogleg fridoms- og feriekjensle utav ein fridag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Eg handlar maten min på Burger King e.l. og tek den med til hotellrommet. Då kan eg disponere fjernkontrollen heilt sjølv og gløyme at eg atter ein gong sit på eit kjipt hotellrom åleine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Går og spiser god mat med vin. Fordi jeg i hvert fall skal ha god mat. Middag føles mer ensomt enn frokost og lunch, syns jeg.
![]() |
#16 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg ville nok enten valgt en uformell restaurant av noe slag, eller så ville jeg faktisk ha kjøpt noe enkelt og kost meg på rommet. Begge deler er deilig. Men jeg blir ikke sittende veldig lenge alene på restaurant.
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?På topprestaurant vil jeg helst ha noen å dele opplevelsen med, og jeg kjeder meg litt hvis jeg skal sitte lenge uten underholdning, så restauranten må ikke være finere enn at det får an med bok.
![]() |
#18 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg går på en uformell resturant hvor jeg koser meg med mat, god drikke og veskeboken min. Kan godt sitte lenge. For meg er det verdifull alenetid.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Jeg går på en uformell restaurant med bordservering, og koser meg verre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Kvier du deg for å spise ute alene?Hvis jeg reiser aleine nå for tiden er det stort sett på jobbturer, og da spiser jeg gjerne på hotellet hvis det ikke er middager i forbindelse med møtene. Det er en del av hele "sløve på hotellrommet og bare ta hensyn til meg sjøl"-greien. Det sagt, jeg har ikke noe mot å gå på restaurant aleine. Topprestauranter går jeg vel egentlig aldri på, hvis det er sånne mangeretters formelle som menes.
![]() |
|
|