|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
bits and pieces
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg tror ikke jeg har snakket stygt om andres utseende til den det gjelder og ikke noe særlig til andre heller.
|
|
|
|
#22 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?At jeg har sagt noe om andre - helt garantert, men direkte til dem - ikke som jeg kan huske nei. Jeg er generelt ganske vár på det.
|
|
|
#23 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Minner meg forresten om en litt pinlig episode på videregående. Var i garderoben i forbindelse med gymtime og plutselig står jeg der og sutrer noe voldsomt fordi jeg mister så mye hår når jeg dusjer og/eller grer meg ...blablabla, så grusomt - tenk om jeg blir skallet!! Vel, det gikk med ett opp for meg at den jeg stod og klaget til, var en jente i klassen som mistet alt håret sitt da hun var liten og som derfor brukte parykk.
|
|
|
#24 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Å, shit, jeg kom også på en episode - jeg var hos en hudpleier i London, en jeg ikke kjente eller hadde sett før. Hun nappet øyenbrynene mine også. Og jeg småpratet litt om forskjellig, og så snakket vi om ansiktshår, og så rant det ut av meg om at jeg ikke helt kunne forstå at folk ikke fjernet det, om de hadde det, og av en eller annen grunn så utbroderte jeg det også litt. Noen ganger så renner munnen litt av gårde. Og da jeg reiste meg og så ordentlig på henne for første gang, så så jeg at hun hadde en god del hårvekst i ansiktet.
|
|
|
#25 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Under en krangel med eksen fikk han passet påskrevet. Jentungen hadde kommet gråtende hjem og fortalt at pappa hadde kjeftet på henne fordi hun spiste for mye taco til middag. Hun hadde heller ikke fått lørdagsgodt når småbrødrene hadde fått, og da hadde faren sagt at hun var lubben og burde trene mer, og være mer lik kusinene som spilte handball. Hun var 9 år, og den kommentaren knuste henne i lang tid. I tillegg gjøv han løs på meg for å tuske til meg fin utdannelse på statens regning (jeg fikk overgangsstønad). Jeg tror aldri jeg har vært så sint verken før eller siden, og det er den eneste gangen jeg har vært usaklig og kommet med en kommentar jeg visste ville såre, nemlig at "når jenta er utvokst og valpefettet er borte, er du fremdeles bare en flintskallet tosk uten utdannelse".
|
|
|
|
#26 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Ja. Mange, mange ganger. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg var ikke alltid så grei som tenåring, så det kan godt hende. Det er ikke noe jeg husker spesielt, så det er ikke noe jeg tror jeg gjorde verken mye eller med overlegg.
|
|
|
#28 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Eg var ingen helgen i ungdommen nei. Er vel ikkje det no heller, men eg tenkjer meir før eg snakkar.
|
|
|
#29 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Helt sikkert. Men kan ikke huske noen spesielle episoder, eller at det har blitt overhørt.
|
|
|
#30 |
|
Superbasinella
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?
Nei, jeg lærer overhode ikke barna mine det. Dette var første året på videregående, jeg var langt ifra voksen da. Jeg kunne aldri tenkt meg å svare på den måten nå. Men den gangen føltes det helt greit. Hun hånte meg, ikke bare det hun sa, men måten hun sa det på. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Ikke så de har hørt det. Men jeg har hatt en venn som klaget og rakket ned på andre veldig. Og jeg deltok i dette. Etterpå har jeg valgt å ta et oppgjør med meg selv på dette og bestemt meg for at det der ikke er noe greit. |
|
|
|
#32 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg var ikke av de greieste tenåringene, så jeg kan sikkert ha sagt noe til en eller annen. Ikke noe jeg kan huske, og neppe noe jeg gjorde til stadighet. Jeg hadde ikke så høye tanker om meg selv eller eget utseende, så jeg har nok ikke følt for å utfordre skjebnen ved å komme med ufine kommentarer om folks utseende til dem. Men kanskje i en krangel eller noe? |
|
|
|
|
|
#33 |
|
er her
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Det har jeg sikkert i min ungdom, men kan ikke komme på noen spesiell episode.
|
|
|
|
#34 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Aldri direkte til noen. Ikke til noen om noen jeg kjenner eller omgås i virkeligheten heller. Har aldri gjort det. Jeg sladrer i det hele tatt sjelden, og aldri om hvordan andre ser ut. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Ikkje til nokon, men har nok sagt ting om nokon. Ikkje særleg stolt over det, nei.
|
|
|
#36 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Det tror jeg faktisk ikke. Jeg hadde like gode sosiale antenner i tenårene som jeg har nå. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Peppy!
|
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg tror ikke det, men jeg er en rambler, så det kan jo ha kommet ut ting som har blitt oppfattet som støtende uten at jeg har fått det med meg. Baksnakking var vi fæle på i tenårene, og da ble det sagt forferdelige ting om andres utseende. Jeg håper virkelig at det ikke har kommet noen for øre. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Absolutt. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Ja, da jeg var ung og dum. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Ja, ved uhell. En rekke ganger. :sosial noldus: |
|
|
|
![]() |
|
|