|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjeks som premie i barnehagenJeg ser ikke noe problem her. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kjeks som premie i barnehagenSånt var vanlig i vår gamle barnehage. Kjeks,seigmenn ol. var premier. For f.eks å gå opp en bratt bakke på tur.
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kjeks som premie i barnehagenPremie etter å ha vunnet et spill er spesielt, enten det er kjeks eller ballong, synes jeg.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjeks som premie i barnehagenJeg hadde ikke gjort noe med dette så lenge det var snakk om en sjelden gang. Men jeg hadde tenkt at dette var unødvendig. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Kjeks som premie i barnehagenDet var av og til rydde-nonstop i vår barnehage. Helt greit for meg.
|
|
|
|
#10 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Kjeks som premie i barnehagenJeg synes også det er en merkelig ting å gi belønning for. Men det kan vel tenktes det var noe annet som lå til grunn, og at de ikke pleier å dele ut kjeks for flaks i spill. Kan du ikke høre med barnehagen? Det hender jeg hører historier som ikke er helt i tråd med virkeligheten fra fireåringene i barnehagen her - de oppfatter ikke alltid alle sider ved en sak.
|
![]() |
|
|