Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bursdagsgave til fersk kjæreste, hjelp meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 08:35   #21
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagsgave til fersk kjæreste, hjelp meg.

Moro!
(Jeg foretrekker massasje fremfor Band of Brothers, for øvrig.)

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:09   #22
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bursdagsgave til fersk kjæreste, hjelp meg

Huff. Kommer til å ha samme problem om en månedstid om ting fortsetter som nå. Ikke nok med det så er det rundt tall. Da MÅ man liksom gjøre noe ekstraordinært.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:26   #23
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Band of brothers var et bra tips, men den kunne nok jeg tenkt meg mer enn han.
Jeg sparer på episodene for ikke å bruke opp serien.
Jeg er nok 100 ganger mere hekta på WW2 og spesielt D-Day enn han, så det kan kanskje oppleves litt frekt å kjøpe den?
(x-en kjøpte band of brothers, og tipper han tar med seg den)

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 10:42   #24
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Moro!
(Jeg foretrekker massasje fremfor Band of Brothers, for øvrig.)

Du er herlig!

Gammel 11-04-07, 10:57   #25
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Gavekort på massasje, spa, hos frisør setter de fleste gutter/menn også pris på!

Jeg kan ikke tenke meg at noen av guttene/mennene jeg kjenner ville benyttet seg av et slikt gavekort. (Og det er like greit, spør du meg. )

Jeg traff mannen min snaut to uker før jeg fylte år. På bursdagen kom han hjem til meg med en eske Ferraro Rocher - den eneste sjokoladen jeg ikke liker. Jeg gjorde selvsagt gode miner til slett spill, og fortalte ikke om min aversjon mot denne konfekten før mange måneder senere.

Resten av presangen var en middag på restaurant, noe som var langt mer vellykket. Dette er snart ti år siden, så det ferske forholdet tok ingen skade av gaveblunderen.

Jeg synes flybilletter hørtes flott ut, jeg - om det ikke blir alt for dyrt, altså. Eller hva med et selvlaget gavekort på en middag på restaurant, som kan brukes neste gang dere treffes?

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:59   #26
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stod i aftenposten at herresminke var siste nytt. En dekkstift og en mascara er jo trendy og flott.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:04   #27
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

(Ikke er det noe særlig romantisk heller ...)

HVA? Ikke romantisk å sitte og kline i skjæret fra skyteild? Nehei nei.

Gammel 11-04-07, 22:05   #28
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

HVA? Ikke romantisk å sitte og kline i skjæret fra skyteild? Nehei nei.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.