Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bursdagsgave til fersk kjæreste, hjelp meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-07, 20:12   #1
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bursdagsgave til fersk kjæreste, hjelp meg

I påsken har jeg visst endret sivilstatus.
Hva kjøper man til en nybakt kjæreste som bor ca 60 mil unna meg, som har bursdag i morgen?
Han holder til i Ålesund frem til august, deretter siste studieår i Trondheim.
Tenkte konsertbilletter eller noe, men det var skrekkelig dårlig utvalg på billettservice.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:15   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsgave til fersk kjæreste, hjelp meg.

Jeg har visst ikke så mange idéer akkurat nå, men grattis med kjæreste!

Gammel 10-04-07, 20:19   #3
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer med ny kjæreste! Hva med flybilletter og et weekendopphold hjemme hos deg? Hvis ikke det er noen interessante konserter, så er det vel muligens noen artige show eller revyer eller noe sånt du kunne tatt ham med på?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:20   #4
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Ikke jeg heller. Ville bare gratulerer deg med ny kjæreste!

Gammel 10-04-07, 20:42   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med ny kjæreste! Alltid vanskelig med de første gavene, men jeg synes Rylis forslag var godt (om det ikke ruinerer deg). Får man ikke klippekort på kino? Gavekort på massasje, spa, hos frisør setter de fleste gutter/menn også pris på!

Lykke til!

Gammel 10-04-07, 20:45   #6
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En spesiell cd? Ei god bok? ( Kamasutra? )

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:47   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

En spesiell cd? Ei god bok? ( Kamasutra? )

De er jo ny-kjærester!

Gammel 10-04-07, 20:52   #8
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

De er jo ny-kjærester!

Har aldri hatt et mer aktivt sex-liv enn da jeg var nyforelsket og hadde ny kjærest.

NÅ er det ingen vits i å invistere i en bok, den blir bare stående i hylla fordi man ikke har tid og overskudd til å dra den frem.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:54   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Har aldri hatt et mer aktivt sex-liv enn da jeg var nyforelsket og hadde ny kjærest.

NÅ er det ingen vits i å invistere i en bok, den blir bare stående i hylla fordi man ikke har tid og overskudd til å dra den frem.

Det er langt nok fra Akershus til Ålesund når man er nyforelsket om man ikke skal lese denslags.

Gammel 10-04-07, 20:58   #10
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er langt nok fra Akershus til Ålesund når man er nyforelsket om man ikke skal lese denslags.

Sukk, ja.
Når ble dette en tråd om mitt sexliv?

Gammel 10-04-07, 21:14   #11
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Når ble dette en tråd om mitt sexliv?

Nå nettopp! Gjør det noe?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 21:16   #12
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer med kjæreste!

Jeg husker jeg ble sammen med mannen min bare noen uker før bursdagen hans, og "angret" meg nesten fordi jeg ikke ventet til etterpå med å bli sammen med ham.

Jeg ga ham en hjemmelaget tegneserie om hvordan vi ble sammen.
Den var skikkelig kul, forresten.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 21:21   #13
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Gratulerer med kjæreste!

Jeg husker jeg ble sammen med mannen min bare noen uker før bursdagen hans, og "angret" meg nesten fordi jeg ikke ventet til etterpå med å bli sammen med ham.

Jeg ga ham en hjemmelaget tegneserie om hvordan vi ble sammen.
Den var skikkelig kul, forresten.

Utrolig bra påfunn!
Men jeg eier jo ikke kunstnerisk sans eller fantasi.

Gammel 10-04-07, 21:22   #14
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Nå nettopp! Gjør det noe?

Neida, gjør ikke noe det.

Gammel 10-04-07, 21:30   #15
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer. Syntes Canisa var flink på tips

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 21:32   #16
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

En romantisk middag sammen neste gang dere møtes. Enten hjemme eller på restaurant.
Gratulerer så mye med kjæreste.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 22:31   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville gitt han noe som får han til å bli bedre kjent med deg.. så enten det noen foreslår med middag, billetter til deg eller kanskje noe som betyr mye for deg. om du har en favoritt bok/cd/dvd eller noe sånt som du vil dele med han.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 22:36   #18
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gavekort på massasje, spa, hos frisør setter de fleste gutter/menn også pris på!

Ikke for å være frekk altså Canisa, men her tror jeg du tar rett og slett feil.

Mitt tips som jeg har brukt flere ganger: kjøp Band of Brothers, helt fantastisk TV-serie om 2.verdenskrig, alle mennene jeg kjenner liker den veldig godt.

Gammel 10-04-07, 22:43   #19
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan jo sende han blomster? Det gjorde jeg til min mann helt i starten, han ble veldig glad. Ikke en megabukett, men tre røde roser eller noe sånt. (Men veldig avhengig av typen, da.)

Gavekort på kino med påfølgende bytur og frokost på sengen dagen derpå?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 22:47   #20
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Ikke for å være frekk altså Canisa, men her tror jeg du tar rett og slett feil.

Det kommer vel litt an på typen da det skal jeg innrømme, men det er jammen ikke alle menn som ville likt Band of Brothers heller.
(Ikke er det noe særlig romantisk heller ...)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.