|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikkerHer har 10åring ikke nevnt noe om energidrikker foreløpig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikkerDet smaker supersøtt høgg, og i tillegg blir man jo helt giret av all koffeinen. Det er en styggeting, altså! Hvem GIR barn sånt??
![]() |
#23 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikkerPå Kiwi her er det hvertfall aldersgrense, jeg sto bak en sinna fjortis som ikke fikk kjøpt i sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikkerPowerade, er det det samme som Burn of Red Bull osv.? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikkerPowerade er jo også energidrikk, men ikke på samme måte som red bull og burn. Uten at jeg har lest hva den inneholder |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikker
Du har ikke tenåringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
One of These Days
|
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikkerJeg synes ikke sånne energidrikker er noe godt i det hele tatt, men det er nå meg. Ungene her synes ikke det er stas med sånt og maser ikke om å smake heller. Visste at det var 15-årsgrense, men visste ikke at butikkene kunne velge om de solgte til barn eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Passiv
|
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikkerMine har smakt begge to. Det var utroooooolig kult en periode, nemlig. De var ikke noen store tilhengere da de fikk smake, så det har vært lite spørsmål siden. Det er jo ikke rottegift heller altså. Det er drikke med koffein og en obskur mengde sukker. Ikke så ubeskrivelig langt unna cola som ganske mange barn av litt størrelse får i seg en gang imellom. Det er et ørlite nivåskille mellom burn og vodka i min verden. |
![]() |
![]() |
#30 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikkerMine unger skal få lov å drikke Cola før de får lov å drikke energidrikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikkerHva tenker man når klassen til ti-åringen skal på tur, og læreren sender ut e-post med spørsmål om vi, foreldrene, synes de skal få ha med energidrikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikkerJeg får ikke sove på nærmere et døgn etter inntak av energidrikker, og har ei datter som reagerer likt som meg på sukker (=blir spinnvill), så at hun skal få i seg noe sånt er helt uaktuelt så lenge jeg bestemmer.
![]() |
#33 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Nå vet jo ikke jeg hvordan det ble formulert fra læreren, men jeg tenker mer i retning av "Kan vi være enige om at det ikke er lov"?
![]() |
#34 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikkerSukret batterisyre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nja, jeg kan jo håpe at det var det læreren mente, men det var veldig nøytralt formulert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Aldersgrenser på energidrikkerJeg visste det var 'ungdomsalder', og tror jeg har svart at man må være tenåring her/gå på ungdomsskolen. Det var greit det. De godtar som regel en forklaring, og jeg har også vist dem hva som står på boksene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|