|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidenes lureri? Eller bare Gjensidige som driter seg ut? :skeptisk:jeg har også fått kundeutbytte fra gjensidige i noen år, på konto. Aldri fått noe kort?
|
|
|
#2 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Tidenes lureri? Eller bare Gjensidige som driter seg ut? :skeptisk:Mannen fekk " purrebrev" frå gjensidige i dag, fordi han ikkje respondere på det vår. Det var så lite at han gidda vel ikkje bry seg. Eg logger på Gjensidige med kodebrikke fra banken eg brukar. Det er ikkje svindel det du har fått trur eg. Ber dei ikkje sjekke om dei har rette opplysningar på deg også? Eg fem det ikkje rett inn på konto, men ordna det gjennom min side på gjensigides nettsider i vår.
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Tidenes lureri? Eller bare Gjensidige som driter seg ut? :skeptisk:
Joda. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Tidenes lureri? Eller bare Gjensidige som driter seg ut? :skeptisk:Ah, minner meg om at jeg også fikk sånt Visakort, må bare finne det igjen. Tror det ligger rundt 1000 blanke der og venter
|
|
|
#5 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidenes lureri? Eller bare Gjensidige som driter seg ut? :skeptisk:Jeg lurer litt på hvordan Gjensidige skulle gjort det for at man ikke skulle blitt mistenksom. Problemet er vel ikke måten Gjensidige sender dette ut på, men at det finnes så mye lureri der ute at man blir skeptisk til alt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidenes lureri? Eller bare Gjensidige som driter seg ut? :skeptisk:
Det enkleste hadde vel vært å bare sette ned forsikringspremien bittelitt, eller gitt "utbyttet" som rabatt på neste innbetaling, men det hadde gitt litt mindre PR.
|
![]() |
|
|