Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-12, 19:51   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:

Platetoppen min sluttet plutselig å fungere, så jeg har forsøkt å få tak i noen som kan fikse den. Kjøkkenet med integrerte hvitevarer er knappe 5 måneder gammelt. Etter litt telefoner hit og dit fant jeg ut at jeg måtte ta det direkte med Whirlpool, siden det var en garantisak.

Etter mange telefoner og litt mailing fram og tilbake der ingen kunne si noe om noe som helst, fikk jeg beskjed om at de trengte et servicenummer for å kunne sende over en servicemedarbeider for å se på toppen.

Kirsebær: Holder det at jeg sender over ordrebekreftelsen? Står det det dere trenger der? For den har jeg fått tilsendt fra de som bygget huset/monterte kjøkken/hvitevarer.
Whirlpool: Selvsagt. Send den over så skal du se det går kjapt dette her.

Jeg sendte over, og etter et døgn fikk jeg en mail tilbake der det sto at nummeret de trengte ikke sto på ordrebekreftelsen. Jeg måtte finne det under steketoppen. Jeg spurte om hvordan jeg fikk sett under steketoppen, og de sa det bare var å løfte den rett opp.

Dagen etter:

Kirsebær: Jeg fikk ikke til å løfte av platetoppen. Kan dere ikke sende en servicemann over, så kan han løfte opp, han som kan det?
Whirlpool: Det kommer jo ikke noen servicemann uten at vi har servicenummeret.
Kirsebær: Nei... Så jeg må få løftet den platetoppen altså. Har dere noen stalltips til hvordan man skal få tak da? Den ligger jo klin nedi benkeplaten, liksom?
Whirlpool: Det skal bare være å løfte den rett opp. Mulig det er litt vakum, men den skal ikke være gjort fast på noe vis. Men hvis du nå mot formodning ikke får det til når du prøver en gang til, så kan du skru ut stekeovnen, løfte den ut og presse steketoppen løs fra undersiden.
Kirsebær: Og hvem tar ansvaret for eventuelle skader på parkett og benkeplate for at jeg må plukke ned halve kjøkkenet mitt?
Whirlpool: Kjære deg, hvis DU lager riper i parketten din og ødelegger benkeplaten din er det jo selvsagt du som har ansvaret.
Kirsebær: Ja, sant, og det er derfor jeg heller vil at deres medarbeider skal gjøre det.
Whirlpool: Men du har jo ingen medarbeider fra oss der uten at vi har servicenummeret.
Kirsebær: Neivel. Men det er altså bare å løfte rett opp?
Whirlpool: JA!
Kirsebær: Pust rolig... Jeg sender deg mail med de numrene i morgen. Hadet.

Hvis dere noen gang ender her, og dere tenker at vedkommende sikkert har rett, fordi flere medarbeidere hos whirlpool har sagt det samme, så ikke gå hjem og løft den forbanna platetoppen rett opp!
Det er jo mothaker på platetoppen! Når man løfter rett opp, eller dytter fra undersiden som de sa, så tar den jævla toppen med seg halve kjøkkenbenken!

Jeg har snillet Whirlpool i verdens lengste og sinteste mail nå, og regner kanskje med at jeg aldri får noen servicemann på døra. Men jeg sendte dem hvert eneste tall og hver minste lille bokstav jeg kunne finne på undersiden der da. Det var MANGE.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.