|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Platetoppen min sluttet plutselig å fungere, så jeg har forsøkt å få tak i noen som kan fikse den. Kjøkkenet med integrerte hvitevarer er knappe 5 måneder gammelt. Etter litt telefoner hit og dit fant jeg ut at jeg måtte ta det direkte med Whirlpool, siden det var en garantisak.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpoolerfaring. :snill:Åh i innerste... jeg ble sinna bare av å lese dette innlegget. OK. Hvis det er SÅ enkelt å få hjelp av Wirlpool når man trenger det, ja da skal jeg ha BARE Wirlpool hvitevarer når jeg skal pusse opp kjøkkenet mitt. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpoolerfaring. :snill:Huff da. Det hørtes ikke bra ut!
![]() |
#4 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpoolerfaring. :snill:Hjelpes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpoolerfaring. :snill:
De som monterte kjøkkenet sier at de har sluttet å anbefale Whirlpoolsaker nettopp pågrunn av servicen og tonen til de på førstelinjen.
![]() |
#6 |
Dragedytteren
|
![]() |
#7 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpoolerfaring. :snill:Nå ble jeg paff. Sånn var det ikke før. Makan. Dette ville jeg sendt whirlpool norge et brev med en klage på, for dette er elendig service. Sånn skal det ikke være. Jeg mener det Kirsebær, send klage. Jeg har vært selger for whirlpool og slikt går ikke an. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpoolerfaring. :snill:Det er jo whirlpool Norge jeg forholder meg til, så da må jeg i såfall finne en mailadresse til noen litt lengre opp i systemet.
![]() |
#11 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se prikk jeg har lagt inn til deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Vi har hatt super service fra Whirlpool(fra Ikea). Men så har det vært på produkter hvor nummeret har vært svært lett å finne da. Kjenner jeg blir skikkelig forbanna på dine vegne.
![]() |
#13 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Du kan hilse dem fra meg og fortelle at de nettopp mistet en kunde. Jeg skal snart bytte ut stekeovn og platetopp, men jeg finner helt klart en annen leverandør nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Mulig?
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Samme erfaring her, da platetoppen vår tok kvelden i vinter, 2,5 år gammel. Heldigvis er platetoppen plassert i kjøkkenøya, med kun skuffer under (stekeovnen er en annen plass på kjøkkenet), så jeg tok bare ut den øverste skuffa og bøyde meg under platetoppen for å se nummeret. Ikke pokker om jeg hadde begynt å løfte på den, altså.
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:De som har montert kjøkkenet burde vel i grunnen ha demontert den platetoppen for å finne nummeret. Hvis du kjøpte hvitevarene gjennom kjøkkenleverandøren har de et totalansvar og er dem som må ta kampen med Whirlpool, ikke du.
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Ja, jeg kunne skrevet et lignende innlegg om kjøkkenleverandøren også.
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:Jeg skal ta det videre, jeg skal bare vente til jeg er ferdig med å maile med førstelinjen, så jeg har enda mer å vise til.
![]() |
#20 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:
![]() |
|
|