Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-12, 19:51   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:

Platetoppen min sluttet plutselig å fungere, så jeg har forsøkt å få tak i noen som kan fikse den. Kjøkkenet med integrerte hvitevarer er knappe 5 måneder gammelt. Etter litt telefoner hit og dit fant jeg ut at jeg måtte ta det direkte med Whirlpool, siden det var en garantisak.

Etter mange telefoner og litt mailing fram og tilbake der ingen kunne si noe om noe som helst, fikk jeg beskjed om at de trengte et servicenummer for å kunne sende over en servicemedarbeider for å se på toppen.

Kirsebær: Holder det at jeg sender over ordrebekreftelsen? Står det det dere trenger der? For den har jeg fått tilsendt fra de som bygget huset/monterte kjøkken/hvitevarer.
Whirlpool: Selvsagt. Send den over så skal du se det går kjapt dette her.

Jeg sendte over, og etter et døgn fikk jeg en mail tilbake der det sto at nummeret de trengte ikke sto på ordrebekreftelsen. Jeg måtte finne det under steketoppen. Jeg spurte om hvordan jeg fikk sett under steketoppen, og de sa det bare var å løfte den rett opp.

Dagen etter:

Kirsebær: Jeg fikk ikke til å løfte av platetoppen. Kan dere ikke sende en servicemann over, så kan han løfte opp, han som kan det?
Whirlpool: Det kommer jo ikke noen servicemann uten at vi har servicenummeret.
Kirsebær: Nei... Så jeg må få løftet den platetoppen altså. Har dere noen stalltips til hvordan man skal få tak da? Den ligger jo klin nedi benkeplaten, liksom?
Whirlpool: Det skal bare være å løfte den rett opp. Mulig det er litt vakum, men den skal ikke være gjort fast på noe vis. Men hvis du nå mot formodning ikke får det til når du prøver en gang til, så kan du skru ut stekeovnen, løfte den ut og presse steketoppen løs fra undersiden.
Kirsebær: Og hvem tar ansvaret for eventuelle skader på parkett og benkeplate for at jeg må plukke ned halve kjøkkenet mitt?
Whirlpool: Kjære deg, hvis DU lager riper i parketten din og ødelegger benkeplaten din er det jo selvsagt du som har ansvaret.
Kirsebær: Ja, sant, og det er derfor jeg heller vil at deres medarbeider skal gjøre det.
Whirlpool: Men du har jo ingen medarbeider fra oss der uten at vi har servicenummeret.
Kirsebær: Neivel. Men det er altså bare å løfte rett opp?
Whirlpool: JA!
Kirsebær: Pust rolig... Jeg sender deg mail med de numrene i morgen. Hadet.

Hvis dere noen gang ender her, og dere tenker at vedkommende sikkert har rett, fordi flere medarbeidere hos whirlpool har sagt det samme, så ikke gå hjem og løft den forbanna platetoppen rett opp!
Det er jo mothaker på platetoppen! Når man løfter rett opp, eller dytter fra undersiden som de sa, så tar den jævla toppen med seg halve kjøkkenbenken!

Jeg har snillet Whirlpool i verdens lengste og sinteste mail nå, og regner kanskje med at jeg aldri får noen servicemann på døra. Men jeg sendte dem hvert eneste tall og hver minste lille bokstav jeg kunne finne på undersiden der da. Det var MANGE.

Gammel 10-10-12, 19:58   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpoolerfaring. :snill:

Åh i innerste... jeg ble sinna bare av å lese dette innlegget. OK. Hvis det er SÅ enkelt å få hjelp av Wirlpool når man trenger det, ja da skal jeg ha BARE Wirlpool hvitevarer når jeg skal pusse opp kjøkkenet mitt.

SÆRLIG.

Jeg tenker vi sier at det er det jeg IKKE skal ha. Spread the news sier jeg bare. De ba om det.

Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 19:59   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Huff da. Det hørtes ikke bra ut!

Gammel 10-10-12, 20:01   #4
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelpes!

Rart de ikke ville sende over noen til å finne nummeret? Det ville jo blitt 2x reparatør = mer penger i kassen fra deg.

Eller, vent nå litt. Kjøkkenbenken blir ødelagt. Det er derfor de ikke vil gjøre det for da må de erstatte...

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:28   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Åh i innerste... jeg ble sinna bare av å lese dette innlegget. OK. Hvis det er SÅ enkelt å få hjelp av Wirlpool når man trenger det, ja da skal jeg ha BARE Wirlpool hvitevarer når jeg skal pusse opp kjøkkenet mitt.

SÆRLIG.

Jeg tenker vi sier at det er det jeg IKKE skal ha. Spread the news sier jeg bare. De ba om det.

De som monterte kjøkkenet sier at de har sluttet å anbefale Whirlpoolsaker nettopp pågrunn av servicen og tonen til de på førstelinjen.
Jeg skjønner de godt.

Jeg er så sint!

Gammel 10-10-12, 20:30   #6
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

På tide å ringe og be om å få snakke med noen på annen- eller tredjelinje? Og forklare at de bør ordne ny kjøkkenbenk NÅ!

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:34   #7
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå ble jeg paff. Sånn var det ikke før. Makan. Dette ville jeg sendt whirlpool norge et brev med en klage på, for dette er elendig service. Sånn skal det ikke være. Jeg mener det Kirsebær, send klage. Jeg har vært selger for whirlpool og slikt går ikke an.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:36   #8
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har de en Facebookside? Litt "reklame" der gjør kanskje susen?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:36   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Det er jo whirlpool Norge jeg forholder meg til, så da må jeg i såfall finne en mailadresse til noen litt lengre opp i systemet.

Og det skal vel la seg gjøre.

Gammel 10-10-12, 20:37   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du verden!

Gammel 10-10-12, 20:43   #11
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er jo whirlpool Norge jeg forholder meg til, så da må jeg i såfall finne en mailadresse til noen litt lengre opp i systemet.

Og det skal vel la seg gjøre.

Se prikk jeg har lagt inn til deg

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:43   #12
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Må bare få dele min fantastiske Whirlpool-erfaring. :snill:

Vi har hatt super service fra Whirlpool(fra Ikea). Men så har det vært på produkter hvor nummeret har vært svært lett å finne da. Kjenner jeg blir skikkelig forbanna på dine vegne.

Gammel 10-10-12, 20:50   #13
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du kan hilse dem fra meg og fortelle at de nettopp mistet en kunde. Jeg skal snart bytte ut stekeovn og platetopp, men jeg finner helt klart en annen leverandør nå.

Makan!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 21:00   #14
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mulig?

Gammel 10-10-12, 21:11   #15
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Samme erfaring her, da platetoppen vår tok kvelden i vinter, 2,5 år gammel. Heldigvis er platetoppen plassert i kjøkkenøya, med kun skuffer under (stekeovnen er en annen plass på kjøkkenet), så jeg tok bare ut den øverste skuffa og bøyde meg under platetoppen for å se nummeret. Ikke pokker om jeg hadde begynt å løfte på den, altså.

Gammel 10-10-12, 21:56   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De som har montert kjøkkenet burde vel i grunnen ha demontert den platetoppen for å finne nummeret. Hvis du kjøpte hvitevarene gjennom kjøkkenleverandøren har de et totalansvar og er dem som må ta kampen med Whirlpool, ikke du.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 22:08   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Ja, jeg kunne skrevet et lignende innlegg om kjøkkenleverandøren også.

Jeg er litt sånn kranglete i dag, kjenner jeg.

Gammel 10-10-12, 22:15   #18
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Du kranglete??? Nei vet du nå hva, makan til møkkaservice du har opplevd. Jeg hadde helt klart tatt dette videre. Makan!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 22:18   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg skal ta det videre, jeg skal bare vente til jeg er ferdig med å maile med førstelinjen, så jeg har enda mer å vise til.
Det meste jeg har å vise til har jo foregått på telefon, men jeg har en del uttalelser på mail som er helt kokkeligmonke også.
Greit å vise til noe skriftlige saker.

Nå har jeg roet meg og er ikke like sur og sint, men jeg skal uansett sende litt mailer hit og dit etterhvert.

Gammel 10-10-12, 22:33   #20
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Dessverre så tror jeg ingen av de andre produsentene ville gjort det noe annerledes heller. De trenger det hersens nummeret for å kunne hjelpe deg. Sånn er det med alt av elektronisk utstyr som trenger service. Det er bare litt enklere med bærbare ting, som pc telefon etc.

Det er ganske morro med 60" flatskjerm som henger på veggen også.

:jobber forsovidt i bransjen og vet litt hva jeg snakker om:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.