|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å hoppe i sofaenUngene har ikke noe forbud mot å hoppe hverken i sofa eller seng, men vi ønsker ikke at små gjester gjør det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å hoppe i sofaenHer er det ikke lov og de gjør det heller ikke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
nygift
|
Sv: Å hoppe i sofaenDet hender det skjer, men ikke lovlig.
Sist redigert av Blomst : 10-10-12 kl 23:51. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Å hoppe i sofaenDet er ikke direkte forbudt, men det er jo ikke slik at jeg oppfordrer til det heller. Ikke fordi jeg er redd for sofatrekket, men fordi det sikkert ikke er særlig gunstig for sofakonstruksjonen. Men vi lage ofte putefjell! Da samles alle putene i stua, inkludert de løse sofadelene, til et digert fjell, og så hoppes det på fjellet. En effektiv og morsom måte å få ristet puter på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Å hoppe i sofaenHopping i sofaen er ikke lov.
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Å hoppe i sofaenPoden har svær kontinentalseng. Jeg har gitt opp regelen om at det ikke er lov å hoppe i den. Han ser på den som en trampoline, tror jeg.
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Å hoppe i sofaenNei, de får ikke lov. Ikke pga sofaen, men fordi den står litt for nær skarpe bord- og peiskanter. Jeg har ikke lyst til å sende hjem flere besøkende barn med brukket nese...
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Å hoppe i sofaenJeg er svært langt unna en interiørblogger, men det er allikevel ikke lov til å hoppe i sofaen vår.
|
|
|
|
#11 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å hoppe i sofaenDet er ikke lov å hoppe i sofaen. Det skjer, men er ikke lov. Jeg er verken blogger eller veldig nøye på interiøret, ikke er jeg spesielt redd for skader på barna heller, men å hoppe i sofaen og møbler generelt (sengen er lov), synes jeg ikke noe om. :strengemamma: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å hoppe i sofaenJeg kjenner ikke så mange som synes det er ok heller. Tror jeg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å hoppe i sofaenEr under middels interessert i interiørblogger, men det er ikke lov å hoppe i sofaen vår. (heter det "i sofaen" forresten? Trodde det var "på sofaen" som var korrekt her?). |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
Sv: Å hoppe i sofaenDet er aldri noen som har prøvd å hoppe i sofaen, så det har liksom ikke vært noe tema.
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Å hoppe i sofaenNope, overhode ikke lov. Ikke i senger heller. Gardinene våre skal heller ikke lekes med/ snurres i, og rot ellers til tross, vi spiser så og si aldri måltider i stua. Noe av sikkerhetshensyn, og noe rett og slett fordi noe må få lov til å være viktig for meg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Å hoppe i sofaenIkke lov å hoppe i sofa eller sprute i badekaret.
|
|
|
#18 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Å hoppe i sofaen
Seriøst?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Å hoppe i sofaen
Trevegger og skråtak. Derfor
|
|
|
#20 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Å hoppe i sofaenStort sett ingen hopping her heller. Storebror har sluttet helt, lillebror løper noen ganger oppi sofaene (3+2) når han er i det slaget selv om det er strengt forbudt.
|
|
![]() |
|
|