Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Daglig leder har blitt sammen med resepsjonisten

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-12, 17:39   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonisten

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Den gemene hop er et stilig uttrykk, egentlig. Det blir da brukt alt for lite?

Jah! Litt som med en av mine gamle favoritter: "din ubehøvlede tølper"!

Den gemene hop er en gjeng med ubehøvlede tølpere.

Gammel 02-11-12, 17:36   #2
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av KidOki, her.

Det har også kommet fram at venninnen har påvirket sjefen til å sparke to ansatte som hun ikke har kommet overens med. Hun er også den eneste på hotellet som har 100% stilling av de "på gulvet".

Da er det jaggu ikke venninna de hotellansatte skal gå etter, men sjefen. En sjef som har så lite integritet bør få beskjed. Når det er sagt "har kommet fram at hun har påvirket sjefen"?? Hvordan i ALL verden vet de det? Og hva har det med saken å gjøre at hun har 100% stilling - mener de da at hun har fått fordel av sitt forhold til sjefen? Igjen - ikke hennes skyld, det må de ta sjefen for isåfall, det er han som skal styre skuta og må ta ansvaret for det.

Høres ut som en gjeng sladrete kaklehøns.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 17:47   #3
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå viser det seg at venninnen og sjefen har dratt på kjærlighetstur til NY, og min venn er, forståelig nok, rasende.

Hvorfor er denne vennen din rasende over dette? Det er ikke forståelig for meg.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 21:05   #4
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Hvorfor er denne vennen din rasende over dette? Det er ikke forståelig for meg.

Så sant ikke denne vennen er kona til sjefen. Det ER jo en mulighet.

Vi har også noen par på jobben. Bl.a er resepsjonisten sammen med en av gutta. Dog ikke sjefen. Det er helt uproblematisk.

Gammel 02-11-12, 21:39   #5
KidOki
Nybegynner

KidOki sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Østfold
KidOki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Vi har også noen par på jobben. Bl.a er resepsjonisten sammen med en av gutta. Dog ikke sjefen. Det er helt uproblematisk.

Les presisjonen av innlegget mitt.

Gammel 02-11-12, 21:41   #6
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Les presisjonen av innlegget mitt.

Næsj. Da blir det jo ikke noe morro. Det er morsommere å tenke seg til at vennen er kona til sjefen.

Gammel 02-11-12, 22:08   #7
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Næsj. Da blir det jo ikke noe morro. Det er morsommere å tenke seg til at vennen er kona til sjefen.

Og da kunne jeg skjønt at hun var rasende.

Gammel 02-11-12, 18:06   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg giftet meg med sjefen jeg. Det falt meg ikke inn et eneste øyeblikk å vurdere hva kollegaer mente om den saken.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 18:10   #9
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Føyer meg i rekken av alle andre her. Så lenge hotellet ikke har noen regler ang dette, så har de ikke noe med dette.
Jeg personlig hadde ikke brydd meg det døyt, så lenge privatliv og jobb skilles ad.

Gammel 02-11-12, 18:09   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De fleste seriøse bedrifter har policy på dette. Det er vanligvis uheldig å ha forhold i direkterapporterende linjer, hos oss måtte den ene ha blitt omplassert eller funnet en annen jobb. Gjett hvem.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 18:09   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg møtte mannen på jobb, jeg var dog 17 år og hadde ekstrajobb der. Er det ikke bare koselig at de har funnet hverandre?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 18:16   #12
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Høhø, dette er vel helt greit, og rimelig vanlig.

Gammel 02-11-12, 18:21   #13
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en 7-8 par på jobben vår, uproblematisk. Noen var gift før de begynte, mens noen har blitt sammen etter at de har begynt. Så lenge man ikke rapporterer direkte til hverandre, går det jo fint. Dersom det er tilfelle, så er det fullt mulig å endre på, ved at noen andre får personalansvar, og man opptrer åpent og ryddig.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 18:37   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte bare inn igjen og lese og fnise litt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 18:44   #15
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Det er slikt høneri som gjør at jeg ønsker å jobbe en plass der jeg slipper å omgås kvinner i for stor grad.

Gammel 02-11-12, 18:51   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Det er slikt høneri som gjør at jeg ønsker å jobbe en plass der jeg slipper å omgås kvinner i for stor grad.

Det er ikke noe mindre ryktespredning og slarving i grupper dominert av menn, gitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 18:55   #17
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er ikke noe mindre ryktespredning og slarving i grupper dominert av menn, gitt.

Nei, egentlig burde man unngå folk. Rett og slett.

Gammel 02-11-12, 18:54   #18
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høneri.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 19:16   #19
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg jobber i et haneri. Det hender det slarves, spekuleres og dramatiseres der også, gitt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 20:43   #20
KidOki
Nybegynner

KidOki sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Østfold
KidOki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg jobber i et haneri. Det hender det slarves, spekuleres og dramatiseres der også, gitt.

Jeg jobbet fire år som sjåfør i et transportfirma i Akershus med 150 mill i omsetning, altså ikke noe småtteri. Vi var bare mannfolk, men jeg har ikke hørt på makan til slarveri. Alle preika dritt om alle, selv tok jeg en på fersken som lommeringte til meg. Sjefene preika dritt om sine ansatte, og det endte med at jeg slutta nettopp pga dette. Jeg forsøkte å ta det opp, men det ble fort klubba ned gitt.....så ja, mannfolk er ikke det spøtt bedre når det kommer til sånt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.