|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
This is normal!
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenJeg synes de bør kjølhales og rulles i tjære og fjær. Og kiles under føttene i ett døgn. Dette er en skandale!
![]() |
![]() |
#23 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonisten
Endelig en fornuftig sjel.
![]() |
#24 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenJeg giftet meg med sjefen jeg. Det falt meg ikke inn et eneste øyeblikk å vurdere hva kollegaer mente om den saken.
![]() |
#25 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenJeg møtte mannen på jobb, jeg var dog 17 år og hadde ekstrajobb der. Er det ikke bare koselig at de har funnet hverandre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenFøyer meg i rekken av alle andre her. Så lenge hotellet ikke har noen regler ang dette, så har de ikke noe med dette.
![]() |
![]() |
#28 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenHøhø, dette er vel helt greit, og rimelig vanlig.
![]() |
#29 |
fri
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenVi har en 7-8 par på jobben vår, uproblematisk. Noen var gift før de begynte, mens noen har blitt sammen etter at de har begynt. Så lenge man ikke rapporterer direkte til hverandre, går det jo fint. Dersom det er tilfelle, så er det fullt mulig å endre på, ved at noen andre får personalansvar, og man opptrer åpent og ryddig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenDet er slikt høneri som gjør at jeg ønsker å jobbe en plass der jeg slipper å omgås kvinner i for stor grad.
![]() |
#32 |
|
Det er ikke noe mindre ryktespredning og slarving i grupper dominert av menn, gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Nei, egentlig burde man unngå folk. Rett og slett.
![]() |
#35 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenJeg har jobbet på en arbeidsplass hvor daglig leders kjærlighetsforhold og løgner rundt dette førte til ganske store frustrasjoner for oss ansatte, så jeg kan forsåvidt forstå at det kan være irriterende for andre ansatte. Det kommer jo an på hvordan ting er ellers på arbeidsplassen. Hvis to av en ganske liten gjeng plutselig, på kort varsel, skal på reise og blir borte en uke eller tre, så føltes det ganske urettferdig der og da. Ikke fordi de dro på kjærlighetsferie sammen, men fordi de fortalte så mange løgner rundt turene de dro på, både om hvor de dro, hvorfor og om de var på samme reise. (Og så var vi alltid usikre på hva vi skulle si til ektemannen henne hvis han ringte mens hun var borte på kjærlighetsferie.)
![]() |
#36 |
This is normal!
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenJeg tror ikke jeg har vært på kjærlighetsferie noen gang. Er det noe feil ved meg?
![]() |
![]() |
#37 |
This is normal!
|
![]() Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonistenPå den litt mer seriøse siden: Selvfølgelig trenger det ikke være uproblematisk med slike parforhold, men i private bedrifter uten retningslinjer for det, kan man ikke si noe særlig på det. I det offentlige vil det fort kunne oppstå inhabilitet osv. knyttet til det.
![]() |
![]() |
#39 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
This is normal!
|
Jeg skal ta det opp i neste medarbeidersamtale at jeg synes hun og jeg skal ta en heidundranes kjærlighetsferie sammen. Meet me in Stockholm, baby!
![]() |
![]() |
|
|