Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Daglig leder har blitt sammen med resepsjonisten

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-12, 17:00   #21
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonisten

Jeg synes de bør kjølhales og rulles i tjære og fjær. Og kiles under føttene i ett døgn. Dette er en skandale!

Gammel 02-11-12, 17:02   #22
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg synes de bør kjølhales og rulles i tjære og fjær. Og kiles under føttene i ett døgn. Dette er en skandale!

I verdens rikeste land.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 17:05   #23
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Endelig en fornuftig sjel.

Gammel 02-11-12, 17:06   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg giftet meg med sjefen jeg. Det falt meg ikke inn et eneste øyeblikk å vurdere hva kollegaer mente om den saken.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 17:09   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De fleste seriøse bedrifter har policy på dette. Det er vanligvis uheldig å ha forhold i direkterapporterende linjer, hos oss måtte den ene ha blitt omplassert eller funnet en annen jobb. Gjett hvem.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 17:09   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg møtte mannen på jobb, jeg var dog 17 år og hadde ekstrajobb der. Er det ikke bare koselig at de har funnet hverandre?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 17:10   #27
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Føyer meg i rekken av alle andre her. Så lenge hotellet ikke har noen regler ang dette, så har de ikke noe med dette.
Jeg personlig hadde ikke brydd meg det døyt, så lenge privatliv og jobb skilles ad.

Gammel 02-11-12, 17:16   #28
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Høhø, dette er vel helt greit, og rimelig vanlig.

Gammel 02-11-12, 17:21   #29
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en 7-8 par på jobben vår, uproblematisk. Noen var gift før de begynte, mens noen har blitt sammen etter at de har begynt. Så lenge man ikke rapporterer direkte til hverandre, går det jo fint. Dersom det er tilfelle, så er det fullt mulig å endre på, ved at noen andre får personalansvar, og man opptrer åpent og ryddig.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 17:37   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte bare inn igjen og lese og fnise litt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 17:44   #31
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Det er slikt høneri som gjør at jeg ønsker å jobbe en plass der jeg slipper å omgås kvinner i for stor grad.

Gammel 02-11-12, 17:51   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Det er slikt høneri som gjør at jeg ønsker å jobbe en plass der jeg slipper å omgås kvinner i for stor grad.

Det er ikke noe mindre ryktespredning og slarving i grupper dominert av menn, gitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 17:54   #33
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Høneri.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 17:55   #34
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er ikke noe mindre ryktespredning og slarving i grupper dominert av menn, gitt.

Nei, egentlig burde man unngå folk. Rett og slett.

Gammel 02-11-12, 17:55   #35
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har jobbet på en arbeidsplass hvor daglig leders kjærlighetsforhold og løgner rundt dette førte til ganske store frustrasjoner for oss ansatte, så jeg kan forsåvidt forstå at det kan være irriterende for andre ansatte. Det kommer jo an på hvordan ting er ellers på arbeidsplassen. Hvis to av en ganske liten gjeng plutselig, på kort varsel, skal på reise og blir borte en uke eller tre, så føltes det ganske urettferdig der og da. Ikke fordi de dro på kjærlighetsferie sammen, men fordi de fortalte så mange løgner rundt turene de dro på, både om hvor de dro, hvorfor og om de var på samme reise. (Og så var vi alltid usikre på hva vi skulle si til ektemannen henne hvis han ringte mens hun var borte på kjærlighetsferie.)
Det var altså i større grad løgnene enn turene som irriterte, men også den dårlige planleggingen og informasjonen. Det sier seg selv at hvis to av fem blir borte en uke rett som det er, så blir det ganske mye mer å gjøre for de tre som er igjen, og det kan man bli frustrert av.

Men hvis det kun er at de har et forhold som irriterer de andre ansatte, så kan du printe ut denne tråden og vise dem at vi synes de er kaklehøns.
Og som nevnt tidligere i tråden, hvis det foreligger mistanke om usaklige oppsigelser, så er det for det første ulovlig og kan tas opp med fagforening, og for det andre sjefen som har ansvaret for dette, og ikke henne. Det er klart at det er irriterende å jobbe sammen med noen som bruker vaginaen som valuta for å få viljen sin, hvis det nå faktisk er det som skjer, men jeg ville synes det var et større problem å jobbe under en daglig leder som lot avgjørelsene sine styres av nevnte valuta, enn at noen prøvde å påvirke avgjørelsene hans.

Gammel 02-11-12, 18:01   #36
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg har vært på kjærlighetsferie noen gang. Er det noe feil ved meg?

Gammel 02-11-12, 18:04   #37
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

På den litt mer seriøse siden: Selvfølgelig trenger det ikke være uproblematisk med slike parforhold, men i private bedrifter uten retningslinjer for det, kan man ikke si noe særlig på det. I det offentlige vil det fort kunne oppstå inhabilitet osv. knyttet til det.

Sladder og kakling er usjarmerende uansett om det er menn eller kvinner som holder på med det.

Gammel 02-11-12, 18:06   #38
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke jeg har vært på kjærlighetsferie noen gang. Er det noe feil ved meg?

Det er nok sjefen det er noe feil med.

Gammel 02-11-12, 18:07   #39
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

For en underholdene tråd!

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si, annet enn at det er veldig vanlig at folk treffer hverandre på jobb. So what? Venninnen din ble forbanna, naturlig nok?!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 18:08   #40
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det er nok sjefen det er noe feil med.

Jeg skal ta det opp i neste medarbeidersamtale at jeg synes hun og jeg skal ta en heidundranes kjærlighetsferie sammen. Meet me in Stockholm, baby!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.