|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hvilken farge på tripp trapp?Jeg tenker også at de ikke er våre å selge, Kosegrisen fikk sin i dåpsgave. Min gamle er kjekk å ha når vi er på besøk hos foreldrene mine.
![]() |
#22 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge på tripp trapp?Hvit
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge på tripp trapp?Mulig det er bjrøk vi har? Vi har den "klassiske, lyse" i alle fall. og en som engang var klassisk lys, men som er mørkere.
![]() |
#24 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge på tripp trapp?Da ombestemte jeg meg, får uansett ikke de store summmene for dem, så vi flatpakker dem til neste generasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge på tripp trapp?Vi har en i hvitvaskaktig treverk og en sort. Den sorte ser helt grusom ut hvis man ikke vasker den daglig, mens den lyse krever mindre vedlikehold. Ville tatt den hvite da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvilken farge på tripp trapp?Vi har en jeg trodde var bøk (men det er kanskje eik?) fra 2003, ,og den er ikke lakka. Sikkert en god ide sånn for at ikke ungene skal skli av, men det er jo noe herk å holde rent, den har akkurat litt ru overflate som grøt og halvtygget brød limer seg i.
![]() |
#28 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvilken farge på tripp trapp?Vi har kjøpt en brukt i bøk, men skulle jeg kjøpt ny ville jeg gått for noe mer fargerikt. Vi har forøvrig dårlig med lagringsplass samt at jeg ikke klarer å tenke en generasjon fram i tid, man vet jo ikke hva som kan skje, så å lagre barneutstyr blir ikke å skje her.
![]() |
|
|