Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken farge på tripp trapp?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-12, 09:18   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.394
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken farge på tripp trapp?

Lillemor skal få tripp-trapp-stol i julegave fra bestefar. Nå har de tilbud på bohus i fargene bøk og hvit. Fra før har vi en gammel som er beiset mørk brun, og en ny som er blå.

Hjemmet vårt er på ingen måte stilfult, bare veldig koselig og ofte rotete. Spisestuen er også noe arvegreier som kan bli byttet ut rundt neste korsvei. Vi har åpen spiseløsning mellom sofakroken (grå og mørkt tre) og kjøkkenkroken (hvitt, men skittent, ikea med benkeplate i slitent tre).

Hvitt er kanskje ryddigst, men blir ikke det fort skittent? Det hender det går noen dager mellom hver gang vi tørker vekk babygrøt.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 09:29   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Vi har to hvite (selvmalte), og de er ikke verre og holde rene enn den svarte vi har. Vi har også en i bøk eller noe sånt, og den er jo ferdig babygrøt- og smulefarget, så den synes jo nesten ingenting på.

Hadde gått for hvit.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 09:33   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Jeg synes den jubileumsutgaven de har på barnas hus til 999,- er veldig fin. Den er i bøk.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 09:34   #4
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Vi har hvit, den er ikke mer møkkete en den jeg hadde til de to andre som var i bøk. Jeg anbefaler hvit. Den ser helt fin ut selv om vi ikke vasker den daglig.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 09:41   #5
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Vi har en turkis og en lysegrønn, det er fint!

Hvit er vel det flekker vises best på, men man må jo vaske dem av og til uansett.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 09:44   #6
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Vi har to lysegrønne og syns det er litt artig med farge på dem. De fresher opp litt.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 09:55   #7
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.394
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Jada, de blir vasket innimellom altså. Hyppigere i begynnelsen, og litt mer sjuskete etterhvert.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 09:55   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Vi har en rød og en turkis. Vi valgte å bryte helt og synes det funker utmerket. De står jo ikke i stil med eikespisestuen uansett liksom Og så elsker jeg fargeklatter jeg da Når det er sagt så tror jeg ikke hvit stol er vanskeligere å holde ren andre - møkkete er møkket okke som

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 10:01   #9
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Vi har to i lys bøk (tror jeg det er), og det jeg liker best er at de ikke RUVER når de har den fargen. De går liksom inn i møblementet. Vi har dem på kjøkkenet til vanlig da, og der er det meste furu eller lignende så det blandes inn.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 10:29   #10
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Jeg liker ikke bøkfargen, og synes den minner om kontormøblement. Vi har en svart og en nyinnkjøpt lilla, og selv om jeg var skeptisk til den lilla, sklir den godt inn i vår eik-brun-grå-svarte stue.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 10:33   #11
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Det viktigste med tripp trapp er at de er umulige å slite ut, og dermed går i arv. Vi har en rød som ble innkjøpt til min bror. Han er 40 må, og stolen også. Altså ville jeg Tenkt Langt Frem

Ut fra det ville jeg valgt bøk, tror den eldes penest.

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 12:01   #12
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Jeg hadde tatt en knallfarge. Rosa, lilla, gul.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 15:24   #13
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Vi har den lyseste trehvite, og ønsker oss lik til nestemann. Mest for å unngå meltdowns.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 15:46   #14
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Men tar man vare på en tripp trapp i flere tiår til barnebarn? Tenkte å selge våre to stoler nå, ettersom ingen av barna vil bruke dem mer. Men ble litt i tvil, vi har ikke veldig mye plass til oppbevaring, men de kan jo skrus og pakkes flate. Tenke tenke. Vi har forøvrig en hvit og en lys hvitvasket på en måte. Har vært veldig fornøyd med begge.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 20:09   #15
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Jeg har fremdeles min gamle HokusPokus-stol fra 1978.
Alle barna har sittet i den og Knøttet bruker den nå.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 20:30   #16
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Men tar man vare på en tripp trapp i flere tiår til barnebarn? Tenkte å selge våre to stoler nå, ettersom ingen av barna vil bruke dem mer. Men ble litt i tvil, vi har ikke veldig mye plass til oppbevaring, men de kan jo skrus og pakkes flate. Tenke tenke. Vi har forøvrig en hvit og en lys hvitvasket på en måte. Har vært veldig fornøyd med begge.

Min mor tok vare på våre. Kjekt nå som barnebarna på 3 og 2 ofte er innom på besøk.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 21:15   #17
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Men tar man vare på en tripp trapp i flere tiår til barnebarn? Tenkte å selge våre to stoler nå, ettersom ingen av barna vil bruke dem mer. Men ble litt i tvil, vi har ikke veldig mye plass til oppbevaring, men de kan jo skrus og pakkes flate. Tenke tenke. Vi har forøvrig en hvit og en lys hvitvasket på en måte. Har vært veldig fornøyd med begge.

Jeg kommer ikke til å selge podens Tripp Trapp. Han har fått den i gave, og da er den ikke min å selge, tenker jeg. I tillegg er det bortkastet å selge all den tid den har vist seg som en udødelig klassiker som bare må kjøpes igjen til en stivere pris i neste generasjon .
Hvis han ikke vil ha den til sine barn som voksen, kommer jeg til å bruke dem til barnebarnstol.

Vi har hvit, forresten. Helt problemfritt sånn flekkemessig.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 21:23   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Jeg hadde tatt hvit, men det er sikkert mest fordi jeg synes TrippTrappene er så utrolig fine med farger. Sønnen min har blå, og da jeg fremdeles var gift med faren hans, drømte jeg om å fylle opp kjøkkenet med barn i TrippTrapper i ulike farger.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 22:21   #19
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Vi har solgt to. Den siste oppbevarer vi til fadderbarn og tantebarn som er innom på besøk og skal ikke selges.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 22:37   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.534
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge på tripp trapp?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Men tar man vare på en tripp trapp i flere tiår til barnebarn? Tenkte å selge våre to stoler nå, ettersom ingen av barna vil bruke dem mer. Men ble litt i tvil, vi har ikke veldig mye plass til oppbevaring, men de kan jo skrus og pakkes flate. Tenke tenke. Vi har forøvrig en hvit og en lys hvitvasket på en måte. Har vært veldig fornøyd med begge.

Vi har to i hus nå. En som jeg (eller min bror, vi hadde like) hadde da vi var små, som vi fikk arve fra mamma og pappa til Knerten. Og en ny som vi har kjøpt til Mikro. Begge i den lyse, naturtre-fargen, det er vel sikkert bøk? Dvs, den nye er vesentlig lysere enn den gamle, men det er nok den fargen den var, da den var ny...

Min bror har overtatt den andre som fantes i vårt barndomshjem. Og mamma og pappa har kjøpt to brukte på finn.no, for de oppdaget at de trengte jo stoler når barnebarna er på besøk, og nå hører jeg mamma stadig si "åhh, er det bare to tripp-trapper vi har, ja..." De har fire barnebarn mellom 1 og 4 år...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no