|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hørte du på under 90-tallet?Ace of Base, Roxette, Bryan Adams, litt Backstreet Boys, Britney Spears, Vengaboys. Musikk jeg kunne danse til. Fikk etter hvert kabel-tv, og fikk mer input fra mtv. Endret seg dog vesentlig etter hvert fra 2000 og framover. Sluttet å danse, og utvidet repertoaret i alle retninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Sv: Hva hørte du på under 90-tallet?Jeg har alltid vært en punkens mann, så det ble mye Sham 69, Sex Pistols, Slits, Toy Dolls etc. Men også tidlig grunge, som Sonic Youth og Pixies. Motorhead selvsagt, og som noen meeeget overraskende nevnte tidligere (trodde nemlig de var min lille hemmelighet), Eve's Plum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
trøtt
|
![]() Sv: Hva hørte du på under 90-tallet?Først og fremst, helt øverst og uten noen ved siden av: Nick Cave.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hørte du på under 90-tallet?Mye grunge når jeg kom i tenårene. Så spredte det seg mer utover. Radiohead, Live, Pearl Jam, Suede, Skunk anansie, Alanis Morisette, Seigmen, Lenny Kravitz, Belle & Sebastian, K's choice og mye hippiegreier fra 60-70 tallet. I tillegg gikk jeg på musikklinje og var veldig opptatt av musikaler i en periode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Med støttehjul
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hva hørte du på under 90-tallet?Jeg var (og er) aldri så veldig musikkinteressert - jeg var for opptatt med å lese bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva hørte du på under 90-tallet?
Jeg tror vi kunne hatt bra kvelder sammen alle tre her.
![]() |
|
|