|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
One of These Days
|
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Og jeg har også vært med å ikke bruke gavekort. Fikk gavekort da det nye operahuset åpnet av eks-svigermor, men eksen ville i grunnen ikke på opera, så da ble de liggende. Tror det var omtrent 2500,- som ikke ble brukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Jeg har to gavekort som jeg fikk til bursdagen min nå i november, pleier å bruke dem rimelig kjapt. Det ene er allerede brukt, på luksusponchogarn (Puno), det andre er på en finfin klesbutikk i hjembyen, og jeg må huske å gå innom og spørre om varighet. Jeg har nemlig lyst til å spare det til jeg passer de vanlige klærne mine bedre, og kjøpe meg noe fint da, fremfor å bruke det nå på noe som vil være for stort om noen få måneder. Det stod ingen dato på det, så jeg er litt redd det bare varer 6 måneder eller ut året. I så fall får jeg kjøpe meg noe fint tilbehør, det er en sånn butikk hvor jeg liker alt og litt til, så det skal ikke bli noe problem å få brukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Huff, tenker på giveren som har kastet så mye penger rett ut av vinduet, jeg hadde blitt så såret (og irritert). Hadde vel vært bedre å selge Operabillettene da og kjøpe noe man trengte/hadde lyst på?
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Uff, ja, jeg har et på kr 500,- som vi fikk til bryllupet vårt i 2009. Det er i en annen by enn der vi bor, derfor blir det ikke brukt. Har sjekket, og de sier at det er uendelig holdbarhet på det da, så jeg satser på å få brukt det engang.
![]() |
#26 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Takk for påminnelsen. Jeg har et gavekort i lommeboken som jeg fikk til jul i fjor som jeg fortsatt har glemt å bruke...
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Ikke akkurat nå, men vi har hatt noen som vi ikke har brukt før de nærmet seg utgått, ja. Det har da ikke noe med respekt for giveren å gjøre, men med når det har passet å kjøpe ting. Vi fikk for eksempel en god del gavekort og penger til bryllupet, og da ønsket vi å bruke litt tid på å velge ut hva vi skulle bruke dem på, i stedet for å bare shoppe uplanlagt. Men joda, vi brukte dem jo innen fristen. Jeg har fått gavekort på teater en gang, på én billett, og hadde ingen opplagte kandidater å be med meg, det fikk jeg rett og slett ikke brukt. Kjipt, men jeg er like glad i giveren likevel, jeg lover.
![]() |
#28 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Har ingen liggende. Får jeg gavekort havner de i lommeboka og blir brukt innen fristen går ut.
![]() |
#29 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Har du gavekort liggende?
Det var da veldig kategorisk?
![]() |
#30 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Jeg snakker ikke om gavekort som blir liggende lenge fordi folk bruker lang tid på å bestemme seg. Det er jo utrolig store beløp i gavekort som aldri brukes i det hele tatt, fordi folk glemmer at de har dem eller soser dem bort. Det er DET jeg syns er dårlig stil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
intro
|
Hm, det er jo ikke alltid det er enkelt å finne en 'verdig' ting å bruke gavekortet på, da. Jeg har et gavekort på Noa Noa liggende, og det vil jeg gjerne bruke på én ordentlig fin ting heller enn et par basistopper. Siden jeg fikk gavekortet, har den lokale filialen blitt nedlagt.
![]() |
![]() |
#32 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg er uenig. Jeg blir glad for gavekort, og føler meg ikke som en spesielt sløsete person, men likevel har jeg klart å rote bort gavekort-kroner i løpet av mitt liv. Jeg setter kortet pent på plass i lommeboka sammen med Visakort og busskort, men klarer faktisk å handle på butikken jeg har gavekort i og bruke Visakortet istedenfor gavekortet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Her blir de brukt opp, unntak er kanskje sånne småbeløp som blir stående igjen.
![]() |
#34 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Det har jeg faktisk. På en cd. Kanskje jeg skal dra å bruke det i dag, for det går ut i disse dager.
![]() |
#35 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Jeg har ingen gavekort liggende, men jeg vil oppfrodre dere som har til å få brukt dem. Mannen har tidligere mistet et gavekort på 500,- hjemme, vi mistenker at det forsvant i søpla med annet papir. Leita huset rundt uten å finne det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|