|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du gavekort liggende?Denne saken minnet meg på at vi har to gavekort liggende som vi fikk til jul i fjor. Begge varer i ett år, det ene er kjøpt 18. desember i fjor og det andre den 20. Så til uka blir det shopping på Tilbords og et bedre måltid på en restaurant.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Nei, de bruker jeg ganske raskt og har full oversikt over. Syns det er merkelig at folk ikke klarer å få brukt gavekort og soser bort store verdier på den måten. Det tyder ikke akkurat på de helt store udekkede behovene og heller ikke på så mye respekt for giveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Jeg fant i høst fire gaverkort som var kjøpt i 2009. Tre av de var det penger på, totalt ca 900kr. De gikk ut i desember i år. Hadde også ett som bare var gyldig i et år som jeg fikk brukt opp noen dager før fristen. Foretrekker å få penger.
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Har du gavekort liggende?
Tre av de jeg fant var ungenes og de hadde ingen behov da de fikk de. Problemet mitt nå var at jeg ikke husket hvem av ungene som eide kortene. Mine egne kort visste jeg om, men jeg handler omtrent aldri der det var gyldig.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Nei, gavekort bruker jeg lenge før fristen går ut.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Her har det på ingen måte stått på manglende respekt for giveren. To ganger har gavekortene blitt lagt på lure plasser under flytting, og dermed ikke funnet igjen før det var for sent, og for to år siden la jeg de to gavekortene vi fikk i en av bøkene i bokhylla for å huske hvor jeg hadde lagt dem, men når det kom til stykket husket jeg selvsagt ikke hvor jeg hadde lagt dem. Og en gang hadde mannen lagt ett i jakkelomma, men så var det plutselig borte. Vinteren etter fant han det i en annen jakke, som han nesten aldri bruker, men som han tydeligvis hadde brukt akkurat den dagen.
![]() |
#8 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Fikk to gavekort på spa til jul ifjor. Det ene gikk ut 3.desember, det ble brukt i siste liten (og nytt i fulle drag.) Det andre går ut 20.12, og jeg har reminder på mobilen om at jeg må bruke det innen da. Skal bestille time over helgen.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Ja jeg har ett jeg fikk til bursdagen min i fjor. Jeg er som regel veldig rask på å bruke de, men dette er på et senter jeg aldri er på. Det ligger helt feil til for meg. Men jeg skal ikke la det gå til spille, og jeg har full oversikt over det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Gavekortene brukes raskt - synes det stort sett er ypperlig å få til jul ettersom det blir en del handling når nyttårssalget starter...
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Når jeg tenker meg om så fikk jeg tre gavekort til bursdagen min for to uker siden. Men det er bare to uker siden, og jeg vet de får bein å gå på ganske snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Det hender jeg utsetter å bruke gavekort til jeg finner akkurat det jeg har mest lyst på, men da bruker jeg det jo på en bra måte. Kunne ikke falt meg inn i måneskinn å ikke bruke et gavekort. Jeg glemmer ikke ut penger jeg har fritt disponibelt til noe jeg vil ha, that'll be the day.
![]() |
#14 |
Etylbarbital
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Har aldri fått gavekort, men nylig fant jeg ett mannen fikk for 1 år siden. Gyldig 1 år til.
![]() |
#15 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gavekort liggende?
Ikke sant!
![]() |
#16 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Jeg må innrømme at jeg har ett hvor saldoen er på rundt tre hundre eller så. Det var på tusen. Og det gikk ut i november ser det ut til. Jeg synes det er en uting med gyldighet et år etter kjøp. Burde ikke stått noe på det. Da hadde det vært gyldig i 3 år.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Jeg har tilgodelapper utgått på dato...
![]() |
#19 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Gavekortene blir brukt fortløpende, og har aldri glemt ett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gavekort liggende?Mannen fikk ett i fjor, kan brukes på giverens bosted og ikke vårt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|