Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Puff som kan bli madrass?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-07, 13:49   #21
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Puff som kan bli madrass?

Det finnes også en variant når jeg tenker meg om, som ser ut som en kommode, slik at den blir stående helt inn til veggen. Den så også ganske fin ut i brosjyren. Jeg tror det er Bohus som har den også.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 19:29   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Så smart! Kanskje dette kan være noe på gjesterommet! Hadde egentlig tenkt på skapseng, men denne var jo ganske så fin. Men er det noen som vet hvordan madrassen er? Tynn som i feltsenger eller er det litt mer kvalitet? Tenker mest på om det er ok for en dame på over 70 å sove i den. (Svigermor)

Mannen har vært og sett på den som blir til seng nå. Han sier at madrassen var ganske myk og tykk, men skumgummiaktig. Den er ikke så bred. Han syns det er et bra alternativ for oss.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 19:54   #23
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det finnes også en variant når jeg tenker meg om, som ser ut som en kommode, slik at den blir stående helt inn til veggen. Den så også ganske fin ut i brosjyren. Jeg tror det er Bohus som har den også.

Åja? Har Bohus sånne også? Har bare sett de på norsk sengesenter... Hvis du finner en link, så legg gjerne ut.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Mannen har vært og sett på den som blir til seng nå. Han sier at madrassen var ganske myk og tykk, men skumgummiaktig. Den er ikke så bred. Han syns det er et bra alternativ for oss.

Ja, den er jo bare 70 cm, så jeg, men vi tenkte egentlig på 2 stk. Kan kanskje bruke de ved stuebordet sånn til vanlig og sette de inn på gjesterommet ved behov - hvis de passer seg sånn da. De ser nemlig ganske stive ut i kantene og det er bra!

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 01:10   #24
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hovden Møbler har mange sove-varianter, som f.eks. gjestepall

De har også en sovestol:

Fant ikke forhandlerliste på nettsida deres, men det finner du vel selv.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.