Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Puff som kan bli madrass?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 14:43   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Puff som kan bli madrass?

Et eller annet sted har jeg sett en puff (en slik som man kan sitte på f.eks. i stuen) som kan brettes ut og bli en madrass. Dette skulle passe perfekt i annekset på hytta vår. Noen som vet hvor jeg kan få fatt i en (eller to)?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 15:21   #2
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Puff som kan bli madrass?

Mener å ha sett det hos IKEA, men er ikke helt sikker. Prøv å sjekke sidene deres på nettet om du ikke alt har gjort det.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 15:34   #3
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har en sånn ! Den er helt genial både som puff i stuen og som ekstraseng. Vi kjøpte vår hos Robert Tandberg møbler i Oslo. Holder til i Dronningensgate - utrolig kul butikk med maaaange sikleobjekter for en stakkars interiørfrik .

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:09   #4
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lurer på om det ikke var Bohus som hadde slike puffer jeg. Vi lurte også på om vi skulle kjøpt en slik for å ha på hytta.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 13:54   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Lurer på om det ikke var Bohus som hadde slike puffer jeg. Vi lurte også på om vi skulle kjøpt en slik for å ha på hytta.

Jo det har de. Jeg har tatt med noen brosjyrer hjem derfra på det, for vi lurer på å kjøpe sånne til ungenes rom når vi pusser opp.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 15:38   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hva koster en sånn?

Jeg er forøvrig ganske sikker på at IKEA ikke har en slik.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 09:39   #7
Tebasile
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2007
Tebasile har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har en slik og den er kjøpt hos Møbelringen.

Tebasile er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 11:23   #8
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, her var det mange tips!

Om en halvtime så blir en sofa fra Robert Tandberg levert hit. Vi skal i tillegg dit senere i dag. De andre butikkene skal jeg også sjekke. Jeg trodde også at IKEA hadde en slik, men jeg kan ikke finne den på nettsidene.

Gammel 22-04-07, 19:03   #9
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Er det en futon seng du mener?
http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...30&cattype=sub

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 15:12   #10
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Er det en futon seng du mener?
http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...30&cattype=sub

Hei!

Nei, ikke helt, disse brettes sammen i tre deler opp på hverandre og så blir det til en puff. Jeg har prøvd å finne den på nettsiden til Bohus, men finner den ikke. Møbelringen skal sjekkes!

Gammel 23-04-07, 22:51   #11
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skeidar har, i sin BoConcept-katalog. Puff med madrass, fra ca 3000kr

Gammel 23-04-07, 22:55   #12
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hei!

Nei, ikke helt, disse brettes sammen i tre deler opp på hverandre og så blir det til en puff. Jeg har prøvd å finne den på nettsiden til Bohus, men finner den ikke. Møbelringen skal sjekkes!

Høres smart ut. Kan du sette inn bilde av en når du finner en?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 09:47   #13
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Høres smart ut. Kan du sette inn bilde av en når du finner en?

Her fant jeg en på BoConcept

Den ble jo til en seng og det er jo egentlig enda bedre, jeg har også sett enklere varianter som bare blir til en madrass som man har på gulvet.

Gammel 24-04-07, 09:59   #14
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

DEN var det jeg mente ja. Hvem er det som selger BoConsept da?

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 15:03   #15
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Vi har ein slik pall frå Møbelringen. Kosta rundt kr 5000,-, meinar eg.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.