|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barns treninger i helgeneJeg er mest forundret over at museumsbesøk er en vanlig helgeaktivitet.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barns treninger i helgeneVi har håndballkamper så og si hver helg. Om sommeren er det fotballtrening i helgene. Så kan det hende det blir noen skirenn etterhvert.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Barns treninger i helgene
Når skal man ellers gjøre det? Vi rekker det i hvert fall ikke i ukedagene.
|
|
|
#4 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Barns treninger i helgeneJeg synes 2 treninger i uka er for mye for så små. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Snikende Ullteppe
Sv: Barns treninger i helgeneHåndball og fotball og vips så ender man med 4-5 treninger i uka. Jupp. Og så kommer turneringer og seriekamper på toppen. Denne helgen var det håndballturnering halvannen times kjøretur unna. Jeg sto opp klokken 06:00 i dag. Og vi var hjemme klokken 17:30. Om to uker er det fotballturnering - heldigvis i nærmiljøet denne gangen. Og så 3 uker etter der - ny håndballturnering. Familiære helgeaktiviteter må man nok gjøre seg ferdig med før ungene begynner på skolen. Og jeg har bare ett barn. Jeg tør ikke tenke tanken på hvordan logistikken hadde sett ut med 2-3 barn.
|
|
|
#8 |
|
|
Den er relativt heftig.
|
|
|
#9 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Barns treninger i helgeneHehe, prøv med 4, med en på elitenivå
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 28-01-13 kl 00:36. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Snikende Ullteppe
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Trening kl. 5.30 kommer ALDRI til å bli aktuelt her i huset med mindre man kommer seg dit på egenhånd. Jeg står kun opp så tidlig hvis jeg skal på ferie. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gal kattedame
|
Vi har en svært målbevisst tenåring som står opp selv, ordner det meste selv klart om kvelden før,og organiserer seg med andre morgentrenere med kjøring og henting. Vi tar vår økt, men det blir bare en kjøring hver 2.-3.uke.
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Tanken har slått meg ofte. Åssen i huleste har folk tid til ting? Synes alle har mulighet til å gjøre så mye - både på hverdager og i helger. What did I miss? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Absolute Beginner
|
Frøkna har to aktiviteter, poden har først fått en nå. Tiden som går til dette er tiden mellom middag og leggetid. Frøkna er selvgående og effektiv mht lekser, de er gjort før vi kommer hjem fra jobb. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Ser at vår smarte plan med å få dem tett og på rekke og rad, slo litt feil får vår del. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Absolute Beginner
|
Hadde vi hatt en til mellom de to vi har hadde nok neppe kabalen gått like enkelt nei. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det er dette jeg føler på også. Derfor så har vi kjørt på med aktiviteter på hverdagene. Det går helt greit. Så har vi hatt familietid i helgene og det har vært sterkt prioritert å være kjernefamilie.
|
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Barns treninger i helgeneOg så synes folk det er mye pes med barn i korps?!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Snikende Ullteppe
Jeg spilte i korps i 9 år i mine hine hårde, og en ting er i alle fall sikkert: Jeg har i voksen alder fått en oppvåkning for hva mine foreldre faktisk gjorde, forsaket og hvor utrolig mye de stilte opp for at jeg skulle på gnåle på den kornetten i alle år. Respekt!!
|
![]() |
|
|