|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyheter i matbutikken, nye varerHar prøvd en pose fra Freia med karamell med sjokolade inni. Yum!
|
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Nyheter i matbutikken, nye varerJeg er veldig lite nysgjerrig på nye matvarer, og særlig i ferdigmatsegmentet. Jeg får ikke lyst på Grandiosa selv om de lager en ny type.
|
|
|
|
#23 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Nyheter i matbutikken, nye varerHar prøvd salte jumbomais, japp star, karamellene (med hasselnøtt), "shredded" frokostblanding fylt med bær og jippi smoothie til guttungen. Likte alt!
|
|
|
#25 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Nyheter i matbutikken, nye varerDen greske yoghurten skal jeg definitivt teste |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer
Eg hadde store forhåpningar til denne, men blei skuffa
|
|
|
#28 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg syntes den nye greske var mye bedre enn denne go' morgen-varianten. Det skal jo være gresk yogurt og den skal jo være tykk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Erfaren nok
|
Jeg likte den og jeg!
Oh.
|
|
|
#30 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Go' Morgen er jo gresk jo - det står i alle fall det på pakken. Og eg syns den var like tjukk som Synnøve sin. Men eg har ikkje samanlikna direkte altså.
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nyheter i matbutikken, nye varerJeg likte også Jappen og Solo Sunset.
|
|
|
|
#32 |
|
Kakemonster
|
Sv: Nyheter i matbutikken, nye varerJeg syns også Solo Sunset var litt julebrusaktig, og ikke spesielt god. Den var ikke vond heller, men heller ikke noe jeg føler for å kjøpe mer av. Den nye Jappen, nei takk, jeg kjøper heller Snickers.. Ellers har vi kjøpt minifiskekaker, fiskekakefigurer og dyrepasta fra Jippi-serien.
|
|
|
|
#33 |
|
Trøtt
|
Sv: Nyheter i matbutikken, nye varerJeg elsker produktnyhetene i butikken, og prøver det aller meste. Men finnes det noen samlet oversikt over nyhetene?
Nam! Denne så god ut! Må prøves!
Den kjøpte jeg i forrige uke. Den smakte nesten som et forsøk på alkoholfri vin? Jeg kommer ikke til å prøve den igjen. Den smaker forresten bedre om du halvblander den med vann eller eplejus.
Denne var ekkel! Snickers er mye bedre!
Jeg gleder meg også til neste ukeshandling, av samme grunn!
Vi har prøvd en del av Jippi-produktene. Mini (6) syns de var gode, og elsker markedsføringen så klart, men som hun sa "det smaker jo som vanlig da, mamma". Hun liker forøvrig Thai-fiskekakene til Rema enn Jippi-fiskekakene.
|
|
|
#34 |
|
Glamorøs
|
Gresk yoghurt skal være mer som rømme i konsistensen.
|
|
|
#35 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Helt enig! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyheter i matbutikken, nye varerJeg har smakt Kebab-grandisen, og det er den beste grandisen hittil, synes jeg.
|
|
|
#37 |
|
Personlig pessimist
|
Uten at det sier så mye.
|
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Nyheter i matbutikken, nye varerJeg har knapt fått med meg at det har kommet nye varer. (Jeg har lest om at det skulle komme altså.) |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Jeg har bare sett oversikt i reklamebladene til Meny. Noen andre som har sett en oversikt? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Nyheter i matbutikken, nye varerJeg tenker at de må ha en litt vrien oppgave, de som har som jobb å finne opp nye godterivarianter. Det kan da ikke være så mye nytt å finne på, uten at det enten smaker høgg og/eller blir veldig "same, same, but different". |
|
|
|
![]() |
|
|