|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er eg ei jåle?Jeg går stort sett alltid med høye hæler (litt for å få normalhøyde og mye for å få normalvekt
|
|
|
#2 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er eg ei jåle?Jåle er et nokså negativt ladd uttrykk for meg, og jeg ville derfor aldri brukt det om pent sminkede og smykkebefengte kjoledamer. Jåle er for meg langt mer over the top enn som så. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er eg ei jåle?I så fall er eg ei jåle også. Eg sminker meg kvar dag, liker smykker og høge hæler, og tenker godt gjennom kva eg tar på meg. Det får meg til å føle meg vel.
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er eg ei jåle?Tja, jåle og jåle. Om du sminker der med full ansiktsminke for å trene og blir svett, så er vel ikke jåle ordet jeg ville brukt. Men høye hæler, sminke og litt bling (så lenge en ikke hører raslingen og klirringen på 20 m avstand) er ikke jålete i mine øyne. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er eg ei jåle?Jålete er jeg ikke, men jeg liker å kle meg ordentlig og sminke meg selv om jeg skal på jobb i barnehage.
|
|
|
#6 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er eg ei jåle?Så fint smykke Honda - jeg applauderer enhver kvinne som tar vare på seg selv og sitt utseende. Jeg har et Våga armbånd som jeg kjøpte på Miinto (da de kjørte den berømmelig 200,- rabatten før jul) og er veldig fornøyd med det. |
|
|
|
![]() |
|
|