|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Sikkerhetsalarm, en glassengel, Paracet, Ibux, Paralgin forte, Imigran, saks, en stiftemaskin som ikke er min, femten kinobilletter, en bråte penner og generelt rot.
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?kartleggingsrapportmaler, en pakke knekkebrød, et glass brunsukker (fra en gang vi hadde vorspiel på kontoret
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Jeg har ikke kondomer i jobbskuffen.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Jeg har heller ingen skuffer, men to skap med hyller over. Der er det mye rart ser jeg. En gammel pc, knekkebrød, olivenolje, salt, diverse te-pakker, en strømpebukse, havregryn, parfyme, tamponger, paracet, tannbørste, tannpasta, håndkrem, neglefil, pinsett, en skyggelue, sikkert førti tomflasker, en gardin og en gammel avis. Ingen kondomer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Har ingen kontorskuff.
![]() |
#7 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Tannbørste, tannkrem, ob, bind, truse, kondomer, ibux, paracet, markerpenner, viskelær, binders, flere binders, splittbinders, gamle sykemeldinger, gamle lønnsslipper, kart, papirer som skulle vært makulert, post-its.
![]() |
|
|