|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva har du i kontorskuffen din?Siden alle har delt hva man har på nattbordet, står vel kontorpulten for tur, ja? Så- hva har du i kontorskuffen din? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Jeg har fire skuffer, de er på ingen måte godt organisert, og inneholder følgende:
![]() |
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Jeg har ikke kontorskuffet. Jeg har et stort og fint kontor med hyller og skap og møtebord. Men ingen kontorskuffer.
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Hang in there, det er snart påskeavspassering!
![]() |
![]() |
#6 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Jeg har tre skuffer. De to nederste inneholder bare gamle papirer, prøver som ingen ville ha tilbake, gamle skriv fra udir. osv. Den øverste inneholder tyggegummi, håndkrem, en DVD, minnepenner, lipgloss, en pose rett i koppen kakao, fire Ibux, en post-it-blokk og en kondom fra Sentepartiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Jeg har ikke skuffer - det er visstnok ikke trendy for tiden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Solbriller (av alle ting), lønnslipper for mange år, lypsyl og private nyttige/unyttige papir. Russekort frå 2006, smokk med navnet til lillesøs (hun går i tredje
![]() |
![]() |
#9 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Jeg har ingen kontorskuffer.
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Skal vi sjå... Jeg har flere skuffer, de fleste har sine faste saker, så jeg tar selvsagt den skuffen som er helt meningsløst stappet full av alskens saker.
![]() |
#11 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Ingenting. Men jeg har veldig rotete skrivebord, da.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Oj, jeg har hatt denne skuffeseksjonen de siste 7 årene, så der ligger alt mulig mellom himmel og jord. Blyanter, hullmaskin, stiftemaskin, vinduspynt, gamle mobiltelefoner/ladere, pappkopper, vitaminer av ymse slag, ibux, briller, binders, neglefil, prisliste fra hudpleieren min, maglite, håndkrem, kjærlighet på pinne, tanntråd, diverse mus, etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Eg har nettopp fått nytt kontor så det er forholdsvis ryddig. Men en million binders, 7 esker med Ibux (av en eller anna grunn har eg blitt etasjen sin pushar av smertestillande) 382 visittkort som eg aldri rekke få delt ut før det kjem ny logo og eg må ha nye og jaggu meg sju telys!
![]() |
![]() |
#15 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Jeg har kondomer og resten av godteposene fra juletrefesten. Bruker bare de sisnevnte på jobb.
![]() |
#16 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Binders, penner, stifter, papirlapper (huskelapper), håndkrem, knekkebrød, rett i koppen til dager jeg må ha noe varmt, te og noen tomme plastposer.
![]() |
#17 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?
Og den babyen finner seg i å ligge i kontorskuffen?
![]() |
![]() |
#18 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Skal vi se om jeg husker.
![]() |
![]() |
#19 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hva har du i kontorskuffen din?Sikkerhetsalarm, en glassengel, Paracet, Ibux, Paralgin forte, Imigran, saks, en stiftemaskin som ikke er min, femten kinobilletter, en bråte penner og generelt rot.
![]() |
|
|