|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du i vinskapet?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du i vinskapet?Jeg hadde i alle fall kjøpt noen gode flasker Merlot fra Robert Mondavi. Jeg liker amerikanske viner, særlig merlot.
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva har du i vinskapet?Jeg har to vinskap fulle; Amarone, Moet et Chadon, Valpolicella, Marques de Casceres, Chateau LaRoque, Mouton Cadet, Mas La Plana, Ripasso, Veuve Clicqout Ponsardin, Faustino, Chateau Coufran, Cremont de Bourgogne ++ Ikke nevnt, ikke glemt, men der er både dyrt og rimelig i skjønn forening, også en del årgangsvin.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har du i vinskapet?Bomull: Jeg kommer på besøk!
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva har du i vinskapet?
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hva har du i vinskapet?Takk for alle tips!
![]() |
#9 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva har du i vinskapet?Legger ved bilde av en lekker Chianti Classico vi fikk i gave. Tror den kostet over 200,-, til spesielle anledninger for oss, eller gavekort.
![]() |
#11 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva har du i vinskapet?Hadde jeg hatt et sånt gavekort, hadde jeg casha det inn og dratt til Syden. Man har nemlig bytterett på polet. Før kunne du bare cashe inn gavekortet, nå er noen av dem blitt litt strengere - først må du handle flaskene og SÅ bytte dem mot kontanter. Det pleier alltid å være en lat sjel i kassa, så når jeg sier at "jeg skal ha pengene, men pga. reglene må jeg først kjøpe dette og deretter trenger jeg å få byttet det mot kontanter", er de alltid løsningsvillige og gir meg pengene cash på labben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du i vinskapet?Ohhh... Selv jeg som egentlig drikker veldig lite ble litt misunnelig nå ja. Og av og til er det skikkelig stas med en ordentlig god vin/champis.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva har du i vinskapet?Bollinger over gul enke anyday.
![]() |
|
|