|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
I mål
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?
Jo, jeg synes det, men jeg har som sagt dårlig erfaring med skoklaging og tror kanskje jeg hadde droppet det etter 1 måned av den grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Det er ingenting å lure på - klag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
Åja, da forstår jeg. Hvis man føler det ikke nytter så blir man lett motløs. Men jeg tror jeg skal prøve allikevel, jeg syns av prinsipp at barnesko skal tåle normal barnelek.
Er det ikke greiere å bare gå innom butikken med dem? Det har jeg gjort når jeg har klaget på andre varer. Dette var en egen Eccobutikk, ikke en videreforhandler.
![]() |
#24 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Jeg villle også ha klaget. Det er jo dyre sko, og jeg synes det er viktig at man klager når dyrt barneutstyr ikke holder mål.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Enig - butikken først. Jeg tok det vel for gitt at du handlet på nettsiden deres (siden jeg bruker å gjøre det...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Og jeg ville startet ydmykt og forsiktig, og rettet meg opp i ryggen og blitt streng hvis de begynte å argumentere i mot.
![]() |
#28 |
Glamorøs
|
That is what I always do.
![]() |
#29 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Når de er brukt slik du beskriver så ville jeg definitivt ha klaget.
![]() |
#31 |
I mål
|
Jeg er helt enig i det altså. Jeg klager generelt mye selv. Jeg har bare hatt et par kjipe opplevelser de siste årene som nærmest har sugd energi ut av meg, så jeg har blitt litt selektiv (jeg har endt med medhold begge ganger, så sånn sett har det nyttet). Men jeg har nettopp klagd på en Reimadress der en tråd løsnet (etter 1 uke!), så jeg skal ikke si noe. Hvis du orker, ville jeg prøvd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?I fjor sommer klarte gutten min å lage sånt hull på under ei uke med nye sko og det er rett og slett bruken han som gjør det, det har ingenting med om det er dyre eller billige sko. Han sette tærna nedi når han skal stoppe på sykkelen ofte da. Men sånn du har bilde av oppe på kanten bak, sånn skal det jo ikke ha sjangs til å bli etter så kort tid. Prøv å klag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Glamorøs
|
Hadde han gjort det, eller skatet med dem, så hadde jeg forstått det altså. Men han har ikke det. Egentlig så syns jeg sko med skinntupp bør tåle litt skating og bremsing også, men jeg innser at det ikke er noe jeg orker å ta opp kampen med produsenten på.
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Det skjedde med dyre støvler i fjor vår, brukt noen få manger men brukt som bremse på sparkesykkel.
![]() |
#37 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Jeg synes du skal klage. Så dyre sko skal tåle vanlig bruk, og Ecco markedsfører seg som et kvalitetsmerke.
![]() |
#38 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Jeg ville klaget på det etter så kort tid. Det er lenge til august, tenk hvordan de skoene vil være da.
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Har også dårlig erfaring med å klage på sko, henholdsvis ecco gore tex vintersko og Viking gore tex vintersko. De lakk, uten tvil, men ingen av butikkene trodde meg, men ville likevel ta inn skoene og teste selv (den ene anklaget meg for å ha hatt skoene på bad med varmekabler osv. osv og sa at de var så slitt osv.). Begge ringte meg opp igjen etter kort tid og måtte innrømme at joda, skoene lakk jo. Jeg fikk nye begge gangene, men det var ikke hyggelig å måtte konfrontere dem.
![]() |
#40 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Jeg kom forresten på at jeg klagde på et par Ecco sneakers (mine egne) for et par år siden. Det ble hull på et lite utsatt sted, som ikke skyldtes slitasje. Det hadde gått nesten et år siden jeg kjøpte skoene, men de var ikke mye brukt. Fikk nye sko uten problemer i Eccobutikken der de var kjøpt, de klarte til og med å skaffe samme selv om det var fjorårets modell. Veldig god service, og det er de eneste (av mange par) Eccosko jeg har hatt grunn til å klage på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|