|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
| Se resultatene: Hva har dere liggende i bilen? | |||
| Varseltrekant |
|
143 | 97,95% |
| refleksvest |
|
145 | 99,32% |
| førstehjelpspute e.l. |
|
98 | 67,12% |
| startkabler |
|
49 | 33,56% |
| startbatteri |
|
6 | 4,11% |
| spade (evt vinterstid) |
|
43 | 29,45% |
| kjettinger (evt vinterstid) |
|
18 | 12,33% |
| pledd (evt vinterstid) |
|
63 | 43,15% |
| ullgenser, lue votter (evt vinterstid) |
|
23 | 15,75% |
| mobillader |
|
81 | 55,48% |
| penn |
|
113 | 77,40% |
| skadeskjema |
|
125 | 85,62% |
| ekstranøkkel til huset |
|
9 | 6,16% |
| annet |
|
51 | 34,93% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollAnnet: Støvler, paraply, tørkepapir. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollAlltid beredt!
|
|
|
#4 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollVarseltrekant, reflesvest, førstehjelpspute og ekstrahjul. Om vinteren kjettinger, liten spade og ullteppe. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollVarseltrekant, refleksvest, førstehjelpspute (men det må jeg huske å sjekke, for jeg lurer på om mannen stjal min), reservehjul, (garasje-)jekk, sånne bommer som bilen kan stå på når den er jekket høyt opp, byttetøy til Knøtteliten (okei, ikke helt med overlegg), ekstra jakke(r) (heller ikke helt planlagt) og sko nok til flere anledninger. Vinterluer har jeg også observert.
|
|
|
#6 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollJeg trenger å oppdatere innholdet i bilen ser jeg. Har veldig mye annet, men ikke alle nødvendigheter.
|
|
|
|
#7 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollLommelykt, isboks, Torky, våtservietter og ekstra plastposer.
|
|
|
|
#8 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollVi har også brannslukkingsapparat, i tillegg til en god del av det som står på lista.
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollIkke så mye av det der egentlig. Varseltrekant og refleksvest er vel påbudt, så det har vi. Penn og skadeskjema har vi. Sånne startgreier er jeg mer usikker på, men mulig vi har det også.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollAv annet så har vi lader til bilen (el bil),smokker,kosedyr, helseteppe til baby. Div. nøkler (ikke husnøkkel), halspastiller, tepper, en jakke, vogn og arbeidshandsker. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollVi har alt fra listen, unntatt startbatteri - som jeg er usikker på - og genser og lue.
|
|
|
#12 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollJeg har alltid paraply, et håndkle og sparkesykkel i bilen.
|
|
|
#13 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollVi har sånn knuse-vinduet-dings. En gave fra min engstelige mor. Førstehjelpsutstyr har vi ikke, der burde vi ha. I tillegg ligger det alltid sykkelstativ baki, DVD-spilleren til Sønnemannen med dvder, og x antall sko og jakker tilhørende yours truly. Jeg bruker visst bilen som nødklesskap og har alt fra vi vintersko til pumps liggende baki
|
|
|
#14 |
|
heimføing
|
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollJeg har liggende mye unyttig i bagasjerommet, bortsett fra reservehjul, jekk og slikt. En liten rest motorolje, som oftest en pose/dunk spylevæske (irriterende å gå fri når man er langt fra bensinstasjon), vaskesvamper til utvendig kjappvask av bilen, tegneark og -blyanter, enda flere sitteplater, fjellsko og regnjakke. Og så fant jeg en boks øl fra en eller annen tur ifjor. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollI sommersesongen har jeg alltid med meg sykkeltrappen min. Aka en bruskasse.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollAnnet: Våtservietter, spyposer (nåja, hundeposer er det vel egentlig, men de egner seg til det meste har vi erfart), tørkerull, nødhammer.
|
|
|
#17 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollJekk og hjulkryss har jeg også smertelig erfart å ha bruk for par ganger så det er også med. Ja, og noen pakker kleenex. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva har dere med i bilen - nå med ordentlig pollTakk, Kapri! Nå har jeg bestilt noen ekstra. :kjektåha:
|
![]() |
|
|