Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken mobil til gutt i 5. klasse?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-13, 21:37   #21
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil til gutt i 5. klasse?

Må sjekke opp litt her jeg også. Eldstemann mistet telefonen sin i sommer og har brukt en avlagt telefon til nå. Den skulle gjerne minstemann hatt nå som han har begynt å gå hjem selv.

Han ønsker seg kun iPhone men det får han ikke. Eller, kanskje jeg skal sjekke brukte på finn da, som Fløyel skrev.
Er det trygt altså?

Gammel 10-09-13, 21:49   #22
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det brenner en viss plass før jeg kjøper en dyr telefon til ungene. Selv om de er aldri så påpasselige, så er det fristende for andre.

Her har de noe Samsung Galaxy-greier til et par hundrelapper. Hunbrksste har hatt samme kontantkort i to år og brukt 50 kr... Vi har fri familie og begge ungene er gjerrige, så de ringer bare til oss. Telefonen er dermed gratis i bruk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-13, 22:02   #23
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ja, enig i det. Han har abonnement, Telenor Kontroll som nå er sperret men har over 1000,- tilgode i ringetid som jeg gjerne vil bruke på ny telefon. Og det er over bindingstiden så vi betaler ikke noe i bruk. Mobilt nettverk får han ikke være på, vi har tråløst nett hjemme så det holder.

Gammel 10-09-13, 22:20   #24
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Må sjekke opp litt her jeg også. Eldstemann mistet telefonen sin i sommer og har brukt en avlagt telefon til nå. Den skulle gjerne minstemann hatt nå som han har begynt å gå hjem selv.

Han ønsker seg kun iPhone men det får han ikke. Eller, kanskje jeg skal sjekke brukte på finn da, som Fløyel skrev.
Er det trygt altså?

Jeg solgte en iPhone på Finn idag, jeg er en ordentlig sjel. Telefonen ble hentet, synes det er bedre enn å sende, da føler jeg meg trygg på at kjøper blir fornøyd. Cash betaling ved henting.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.