Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken mobil til gutt i 5. klasse?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-13, 22:50   #1
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken mobil til gutt i 5. klasse?

Siden han ikke lenger skal være på SFO ønsker jeg å gi han en mobil i 10 årsdagen. Dette slik at han får frihet til å ha med venner hjem eller bli med andre hjem etter skolen,

Har lest litt tester, men tenker at det ikke er toppmodellene som er egnet som første mobil.

Kriteriumer
-ikke så dyr at det blir krise om han mister eller ødelegger den
-lett å bruke
-ikke for stor slik at den passer i hans hånd og i lommer han har

Vet heller hva slags Abbonnement vi bør velge, men ser kanskje for meg at kontantkort er best i starten. Usikker på om vi kan få fri familie siden faren har Telenor og jeg ventelo. Begge er jobb Abbonnement, slik at vi ikke kan bytte operatør selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.