Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-13, 23:41   #21
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?

Jeg var opptatt av å ikke ha plakater på veggene mine da jeg var fjortis på 80-tallet, og hadde aldri noen stor "crush" :sær: Syntes de andre jentene var superteite som hadde plakater av Patrick Swayze, Rob Lowe og Jon Bon Jovi på rommene sine. Jeg likte best puddelrock, som Bon Jovi, Guns'n Roses, Def Leppard, Stage Dolls, Alice Cooper etc, men var mer interessert i musikken enn i artistene, og på veggene mine hang det helt andre ting.

Hadde sikkert vært det samme i dag tenker jeg, så det er vanskelig å se for seg hvem jeg evt skulle ha likt. Har problemer med å se unguttene på den måten ... Observerer at enkelte ting går i arv, har ei tredjeklassejente som er veldig opptatt av å ikke like Justin Bieber.

Gammel 15-09-13, 23:54   #22
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvis ikke de MÅ være under 25, Ylvisbrødrene.

Hehe. Jeg lurte forleden dag på å lage en tråd om hvem dere synes er kjekkest av de to, men lot være i redsel for å virke totalt shallow og respektløs.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 00:27   #23
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jeg synes alle i Kråkesølv er kjekke.

Gammel 16-09-13, 00:41   #24
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hehe. Jeg lurte forleden dag på å lage en tråd om hvem dere synes er kjekkest av de to, men lot være i redsel for å virke totalt shallow og respektløs.

Nei, de får gå som en pakkeløsning.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 00:42   #25
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg foretrekker Bård. :bidrar:

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 00:53   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg foretrekker Bård. :bidrar:

Gammel 16-09-13, 06:20   #27
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har stadig "crush" til tross for at jeg nærmer meg 40.
Under 25 må vel for tiden være Louis Tomlinson fra One Direction.

Gammel 16-09-13, 07:55   #28
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Uten tvil Atle Pettersen, har crush på han uten å være 15 år......

Han er da en fantastisk sjarmerende kar med et nydelig glimt i øyet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 08:08   #29
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var en fjortis med cred på musikkfronten og jeg likte hverken puddelrock eller boyband. det var ikke sånn at jeg tøffet meg og lot som om jeg hadde bedre smak enn jeg hadde heller. Jeg vokste opp langt fra folk og utviklet musikksmaken min ved hjelp av Pandoras Jukebox og mix tapes fra den syv år eldre nabogutten, etterhvert fra venner fra mer sentrale strøk. De jentene jeg vokste opp med hadde rommene klistret ned av Europe, A-ha og TNT. I tillegg var det en del som likte litt dansebandaktig musikk. Jeg derimot, holdt på å ende i slåsskamp fordi jeg likte DeLillos.

Jeg hadde en eneste bandplakat på veggen og det var denne:

I tillegg anså jeg meg selv som Meget Moden For AlderenTM, og var interessert i gutter som var noe eldre enn meg selv, som røykte gul Egberts, hadde islender, slitte mørke Levisbukser, militærstøvler og var interessert i krig, fred, religion, politikk og sånn.

Gammel 16-09-13, 08:39   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde aldri noe crush på noen kjendiser og stjerner da, og har det heller ikke nå.
Jeg har mer crush på personer jeg treffer og sånn, det er jo nesten skumlere.

Da jeg var ungdom hadde jeg dikt og lapper på veggene mine, og noen malerier jeg kjøpte på loppemarked.

Jeg syns alle er så fine. Jeg har crush på alle, egentlig.

Gammel 18-09-13, 18:26   #31
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg hadde aldri noe crush på noen kjendiser og stjerner da, og har det heller ikke nå.
Jeg har mer crush på personer jeg treffer og sånn, det er jo nesten skumlere.

Da jeg var ungdom hadde jeg dikt og lapper på veggene mine, og noen malerier jeg kjøpte på loppemarked.

Jeg syns alle er så fine. Jeg har crush på alle, egentlig.

Så søt du er da! Nå fikk jeg nesten crush på deg!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 20:06   #32
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er håpløst mainstream, og ville sikkert vært en Belieber. Eller hva som helst av søte, glatte boybandgutter.

Jeg kan like både de litt mer feminine gutta, og de som er litt mer rufsete i kantene.

Ylvisbrødrene er jo hotte begge to etter min mening. Det er lov å si det når de er omtrent like gamle som meg? (hvis jeg ikke husker helt feil da) Vegard er nok et lite hakk hottere enn broren sin synes jeg.

Gammel 18-09-13, 20:38   #33
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Idag...måtte vært Taylor Lautner ja.

Enig med VR; Johnny Depp forever. En reunion mellom han og Winona Ryder igjen hadde vært flott. Ellers får jeg fortsatt feelgood vibber av Kevin Costner ..

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 20:52   #34
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg var en fjortis med cred på musikkfronten og jeg likte hverken puddelrock eller boyband. det var ikke sånn at jeg tøffet meg og lot som om jeg hadde bedre smak enn jeg hadde heller. Jeg vokste opp langt fra folk og utviklet musikksmaken min ved hjelp av Pandoras Jukebox og mix tapes fra den syv år eldre nabogutten, etterhvert fra venner fra mer sentrale strøk. De jentene jeg vokste opp med hadde rommene klistret ned av Europe, A-ha og TNT. I tillegg var det en del som likte litt dansebandaktig musikk. Jeg derimot, holdt på å ende i slåsskamp fordi jeg likte DeLillos.

Jeg hadde en eneste bandplakat på veggen og det var denne:

Ååh, nå tok du meg på en tidsreise tilbake til 80-tallet her, dette var også min eneste bandplaket, og den hang i mange år

Jeg syns Sondre Lerche er søt, men han er vel strengt tatt ikke fjortis lenger. Og så liker jeg han der Moddi fra kråkesølv - søøøt!

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 21:30   #35
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Helt klart Benedict Cumberbatch.

Gammel 18-09-13, 21:34   #36
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Atle Pettersen, Chuck Bass og Taylor Lautner. Jepp.

De som hang var mange ... Tom Cruise, Patrick S, Rob Lowe, Gækki, John Taylor, Ralph, Macchio (?), Dag Brandt og sikkert flere jeg har glemt nå.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 21:51   #37
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Bård!
(Jeg har visst fjortiscrush nå, for første gang siden jeg var 14. )

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 21:58   #38
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Og så liker jeg han der Moddi fra kråkesølv - søøøt!

Moddi er da ikke med i Kråkesølv? Uansett, når jeg ser han tenker jeg alltid bare "Varför blev det kvällen?"

Gammel 19-09-13, 10:00   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar tilbake alt. Om jeg hadde vært ungdom i dag hadde Harry fra One Direction vært crushverdig!

Gammel 19-09-13, 10:05   #40
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg var en fjortis med cred på musikkfronten og jeg likte hverken puddelrock eller boyband.

Øyh! Cred, du ... Jeg blåste en lang marsj i cred.
Jeg elsket det man litt nedlatende kaller "puddelrock", men jeg foretrekker å kalle det glam, sleaze, softrock eller AOR, litt avhengig av bandet og hvilken kategori de befinner seg nærmest. Det gjør jeg fremdeles. Mine helter var Joey Tempest (og det har fremdeles ikke gitt seg, han har blitt en svært kjekk 50-åring! ), Slash, Nuno Bettencourt, Bret Michaels, Jon Bon Jovi, Sebastian Bach, Paul Stanley, Gene Simmons - you get the drift.

Jeg har tenkt at jeg ville nok hatt en crush på Atle Pettersen i dag. Kanskje Lautner også. Resten av gutta er så glætte at jeg får helt fnatt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.