|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Klar
|
Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?Jeg syns serien er veldig bra! Det er mye å kjenne seg igjen i, og hun tørr å være åpen om det som er av tabuer. Feks den bekkenbunnsknipeøvelsen hun strøyk på. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?
Jepp.
|
|
|
#23 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?Jeg synes hun er noe av det mest slitsomme som finnes på TV for tiden, muligens slått av Ylvis. Grøss.
|
|
|
#24 |
|
ctrl+z
|
Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?Jeg synes hun kan være en morsom komiker, men kjenner meg ikke igjen i problematiseringen av barseltiden. Mulig det er derfor jeg ikke synes det treffer? Jeg tenker liksom ikke helt at det er ærlig heller, det virker mer påtatt. Egentlig burde jeg sikkert se mer før jeg uttaler meg. :host:
|
|
|
#26 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det var velsignet lite tøffing, gitt. Det var derfor jeg likte det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?Nei, jeg syns ikke det var mye tøffing. Hun er sår og ærlig og rett frem, syns jeg. Noe var gjenkjennelig, noe ikke.
|
|
|
#28 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Jeg kjenner meg absolutt igjen. Jeg synes det er fint at man kan få et usminket portrett av noe som må være gjenkjennelig for mange, men ikke så lett å snakket om. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?Jeg ser ikke på Torsdag kveld fra Nydalen, synes det er sånn passe morsomt, men jeg er litt intrisert i hva Sigrid gjorde der. Ammet hun på TV? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?Hun pumpet seg mens hun intervjuet en Frp-politiker om fedrekvoten. Han måtte hjelpe til med å holde pumpa mens hun blottet det andre brystet for å håndmelke seg.
|
|
|
#31 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det er nettopp det serien ikke er. Hun er ikke tøff og kul. Hun er redd og forteller villig om det.
|
|
|
|
#32 |
|
intro
|
|
|
|
|
#35 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?Ikke, fjonka? Ville trodd at brystpumping og melkesprut ville vært midt i blinken for deg.
|
|
|
#37 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?Men altså, pumpe-på-politikeren-scenen var i torsdag kveld fra Nydalen, altså. Ikke i Sigrid blir mamma. Der er stemningen veldig annerledes.
|
|
|
#38 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?Har ikke sett Torsdag kveld-episoden, så den uttaler jeg meg ikke om. Ikke henne som komiker ellers heller.
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?Jeg har sett en episode (siste tror jeg) og synes den var ok å se på. En del gjenkjennende momenter. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?Jeg liker godt serien, særlig fordi den kom så godt timet med mitt eget svangerskap. Første episode kom da jeg var høygravid, jeg fødte natta/ morgenen etter fødeepisoden og kunne se barselepisoden mens jeg er midt i det. Og jeg kjenner igjen tanker jeg da. Kanskje særlig fra første gang.
|
![]() |
|
|