Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å kjenne igjen mennesker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-07, 22:11   #21
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å kjenne igjen mennesker?

Jeg kjenner igjen ansikter, men er husker dårlig navn.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:37   #22
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er langt over gjennomsnittet god på huske ansikt og navn.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 23:05   #23
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Lærernes husker jeg ikke, men veldig mange av skolekameratenes bursdager sitter spikret.

Jeg er ganske god på ansikter, men det er ikke sikkert jeg kan plassere dem i riktig setting for å si det sånn og det er ikke sikkert jeg husker navnet.

Jeg husker telefonnumrene deres også jeg. Til og med de fra før det ble firesifret :gal2:

Gammel 09-05-07, 08:56   #24
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg er like arrogant som Veronal.

Gammel 09-05-07, 09:15   #25
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også flink med tall!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 09:20   #26
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg kjenner igjen selv de jeg gikk i barnehagen med og folk jeg bare har truffet en gang på fest. Jeg kjenner altså igjen alle jeg har tilbrakt mer enn en time sammen med, omtrent.

Det er på en måte irriterende, for de kjenner vanligvis ikke meg igjen og da er det så teit å si "hei" til folk som ikke husker meg. Så jeg har sluttet å si "hei" til folk på gata, så nå tror vel alle at jeg er overlegen. Teit blir det liksom uansett.

Du og jeg Fluke.
Det fine er at vi i hvert fall husker hverandre.

Gammel 09-05-07, 09:27   #27
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Du og jeg Fluke.
Det fine er at vi i hvert fall husker hverandre.

Ja!

Gammel 09-05-07, 10:06   #28
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjenner igjen selv de jeg gikk i barnehagen med og folk jeg bare har truffet en gang på fest. Jeg kjenner altså igjen alle jeg har tilbrakt mer enn en time sammen med, omtrent.

Det er på en måte irriterende, for de kjenner vanligvis ikke meg igjen og da er det så teit å si "hei" til folk som ikke husker meg. Så jeg har sluttet å si "hei" til folk på gata, så nå tror vel alle at jeg er overlegen. Teit blir det liksom uansett.

Kjenner meg igjen i denne. Jeg tror jeg etterhvert begynte å fortrenge at jeg kjente igjen folk, så nå er jeg nesten litt fjern...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 10:30   #29
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg er dårlig på ansikter hvis jeg treffer dem utenfor der jeg kjenner dem fra, så jeg står nok i faresonen for å bli kategorisert som arrogant.

Me too. Dessverre er det også slik at dersom jeg skulle finne på å kjenne igjen ansiktet, så aner jeg iallfall ikke hva personen heter, eller hvor jeg har han/henne fra.

Jeg har smalltalket med en person i over 5 minutter uten å ane hvem vedkommende var. Først flere dager etterpå kom jeg på at det var en jeg hadde truffet hos et vennepar av oss ved flere anledninger, og snakket masse med.
(Det var selvsagt denne personen som fikk i gang den nevnte samtalen, og jeg skjønte at jeg bare måtte jatte med. )

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 10:34   #30
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu

Samme her. Det hender jeg overrumpler folk på gata hvis jeg er i humør til det. Og så er jeg en racer til å huske bursdager, og kan nok gjengi de fleste fødselsdagene til mine klassevenner på barneskolen. Jeg er dårlig til å lære navn ved første gangs håndhilsing, men navnene fester seg ganske raskt og sitter så spikret.

Samme her. I tillegg så husker jeg alle telefonnumrene til jentene jeg gikk i klasse med på barneskolen. Den egenskapen har forsvunnet etter at jeg gikk over til mobiltelefon da.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 10:43   #31
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forresten, barneansikter og -navn husker jeg om jeg må - altså på jobb. Dvs. jeg kan memorere ansiktene og navnene til alle barna på en avdeling i bhg i løpet av en dag.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.