|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Rekeost rett fra tuben!
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Nudler med ekstra grønnsaker hvis jeg har fri og har nudler i hus. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Fastfood- burger, Sherbet bruspulver, risgrøt og smørgrøt. Sukkerspinn er også godt. Og pepperkaker med masse melis og Nonstop.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?
Pepperkaker med nonstop og melis er det beste. Pepperkaker uten pynt liker jeg ikke, men når det kommer melis og nonstop på, blir det noe heeelt annet.
|
|
|
|
#7 |
|
Elsker gamlis- godis
|
|
|
#8 |
|
|
Alle bare rister på hodet av meg.
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Nå fikk jeg lyst til å prøve den macaronigreiene dere snakker om. Aldri prøvd.
|
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Jeg har et nostalgisk forhold til spaghetti à la Capri, pulverkaffe (særlig tre-i-en-versjoner med melkepulver og masse sukker) og posepotetmos (må være Maggi med melk og gressløk). Og så elsker jeg punsjeruller (dem svenskene kaller dammsugare). Skammer meg ikke på en flekk, jeg mener disse smakene er helt uavhengige av og fristilt fra ordentlig spagetti, ordentlig kaffe, ordentlig potetmos og ordentlige kaker.
|
|
|
#15 |
|
Men først, kaffe!
Det er virkelig godt! Også liker jeg loff, med makrell i tomat og majones på. Mye majones. Noe jeg drakk før, som jeg kan få skikkelig lyst på innimellom, er oboy og melk. Så mye at det ligger skikkelig oboyguffe i bunnen av melkeglasset. Grunn nok til å ikke ha oboy i hus. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Jeg har ingen guilty pleasures, alt jeg spiser kan jeg fint spise i offentlighet. Jeg spiser både spagetti a la capri og burger fra McD uten skam, dog sjeldent. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Hadde dette ikke vært på FP, hadde jeg snart forventet å lese 'buser'. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
awesom
|
Slik er det her og.
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva spiser du når ingen ser deg?Er ikke flau over noe som helst av mat jeg liker, men i forhold til kropp og vekt bør jeg ikke basere kostholdet mitt på chips, sjokolade, potetgull og pizza. Sist redigert av Dronningen : 12-11-13 kl 17:34. |
|
|
|
![]() |
|
|