|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er litt tilfeldig, skulle ha et navn til nick tenkte jeg og kom ikke lenger enn til A i alfabetet før jeg hadde funnet noe som jeg ville bruke. Avataren ble valgt fordi den er veldig meg.
![]() |
#24 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Avataren min ble til da jeg flyttet fra NM og hit. Det er en kirsebær på en høy hest. (Og legg merke til at den ikke driter, slik mange av disse høyhestene gjør.
![]() |
#25 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg var gravid med minstemor da jeg registrerte meg på Nybaktmamma og Selma var et av navnene som var aktuelle på den lille i magen. Ikke så veldig kreativt altså.
![]() |
#26 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket jeg har her ble til fordi jeg rett og slett ønsket en avveksling fra Phoeebee, som jeg bruker alle andre steder. Siden jeg er hardbarka Evanescence-fan, så ble det Ms.Lee.
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket mitt er et kjælenavn som har fulgt meg helt fra jeg var baby. Jeg er veldig glad i det. Jeg har brukt det i internettsammenheng i årevis helt fra jeg begynte å være på nett. Og ja - jeg vet at det er feil å skrive det i ett ord uten mellomrom, men siden jeg har brukt det helt fra jeg var liten og ikke særlig stø i rettskrivning, så har jeg ikke villet endre det siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg valgte Tiddelibom for hm... 5 år siden, da jeg ble gravid med storesøster. Hun var mitt lille snøfnugg i magen, ergo "tiddelibom". Så har det bare fulgt meg. Jeg er veldig glad i A.A. Milnes bøker om Ole Brumm også. (Men ikke særlig glad i Disney-variantene.)
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 10-05-07 kl 10:37. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
godt brukt
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Totalt fantasiløs. Men jeg hadde altså en mandarin på pulten min da jeg skulle finne nick, derav nicket. Og det gikk ikke lenge etter at jeg oppdaget at det allerede fantes sitroner her også |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
I mål
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg kalte meg selv apan da jeg var liten, før jeg klarte å si det jeg egentlig heter. Helt uten sammenheng med ape egentlig, men siden apan unektelig gir visse assosiasjoner til ape, kom avataren av seg selv. Det er altså et bilde av Julius. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Malena betyr liten (hunkjønnsform) eller vesla på språket til mannen min.
![]() |
#32 |
Borte
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Først må jeg bare si at denne tråden var veldig fin. Morsomt å lese at nickene og avatarene har en historie og at det finnes sammenhenger jeg ikke har snappet opp før.
![]() |
#33 |
Textrovert
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?
Høsten 2000 gjorde jeg nesten ikke annet enn å sitte og sture og høre på live-versjonen av "Untouchable Face". Det var faktisk den sangen jeg utelukkende hørte på i flere måneder. Bitter, moi?
![]() |
#34 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Kula fordi jeg så ut som ei kule under siste graviditet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Textrovert
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Navnet mitt betyr "velsignet", så en venninne av meg brukte "Blessed" som nick på meg på mail. Men på et eller annet tidspunkt ble "blessed" til "divine". Nuvel, Divine har fulgt meg i mange år, men det ble i ugangspunktet valgt litt tilfeldig etter at alle de andre nickene jeg ville ha, allerede var i bruk. Jeg ville egentlig ha Calypso.
![]() |
#36 |
flisespikker
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg har ingen kallenavn og har vanligvis pleid å bruke mitt eget navn som brukernavn og slikt, men skilpaddenicket har jeg brukt i en del år på et par ulike forum. Jeg valgte det i sin tid fordi det jeg pleide å bruke var opptatt da jeg skulle registrere meg et sted, og så kikket jeg meg rundt i rommet og fikk øye på skilpaddene vi hadde på den tiden. Ikke så veldig fantasifullt og ingen dypere mening.
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Pelen er kallenavnet som faren min bruker og alltid har brukt. Han uttaler det Pelén men skriver det Pelen (av flere årsaker). Da jeg har en veldig flott og bra pappa så er Pelen-navnet noe veldig positivt for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg registrerte meg på SG en gang for lenge siden med Sue fordi det ligner på mitt egentlige navn samtidig som jeg var veldig ukjent. (Var veldig redd for å bli gjenkjent som prøver og attpåtil på et forum på internett - der var det jo liksom bare nerder... og meg da...
![]() |
#39 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Lille my for jeg er veldig glad i mummi trollene (skrives det sånn mon tro ? )
![]() |
#40 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Er ingen grunn. Lå en Dent på bordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|