Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ga du noe fint til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-13, 22:22   #21
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ga du noe fint til jul i år?

Gutta ble veldig glade for ishockeydraktene de fikk. Og mamma og pappa syntes fotoboka var helt super.

Gammel 27-12-13, 22:26   #22
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Ungene ble utrolig glade for nettbrettene de fikk, ikke fult så glad når mora fant en app som gir henne mulighet til å styre hvor mye nettid de får hver dag, når nettbrettene ikke kan brukes mer og at de kan tjene mer nettid med å oppføre seg bra og hjelpe til.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 22:55   #23
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Storebror fikk "Creeper"-hettejakke og har bodd i den siden. Lillebror fikk hjullaster han kan sitte på, stor suksess. Men det kjekkeste var hvor begeistra pappa ble for "Bilboka", han er nemlig en som har absolutt alt han trenger og ønsker seg! Og mannen ble rørt over koppen med "Verdens kuleste ekstrapappa" på.

Gammel 27-12-13, 23:01   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Eldste ble så glad for Dustedagboka 5 at hun leste den ut natt til 1. Juledag.

Barnehagebildet av yngste ble satt pris på og snakket mye om.

Yngste niese var svært fornøyd med Tommy Hilfiger bag og hårbøyle.

Sist redigert av millact : 27-12-13 kl 23:39.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 23:02   #25
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde heklet et pledd og foreldrene mine ble veldig glade for det!

Gammel 27-12-13, 23:08   #26
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minsten ble veldig glad for å arve min iPad mini. (Jeg fikk ny.) Ellers ble mannen veldig fornøyd med Moods of Norway toalettmappe og lommebok. Niesen min ble veldig glad for en haug med store lerret hun fikk av oss. Jeg tror faktisk det var en av de tingene hun ble mest glad for. Eldste ble spesielt glad for den siste dustedagboka.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 23:18   #27
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg ga søstera mi spa-helg på et hotell sammen med verdens beste lillesøster Den slo an!

Gammel 27-12-13, 23:28   #28
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Vi har gjort stor lykke med barnehagebilde av de to yngste til diverse besteforeldre. Storebror fikk telefon, og turde først ikke tro på at telefoneska var ekte, men at vi lurte han. Stakkar, han er nok utsatt for mye luring den karen.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 23:29   #29
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Mannen fikk festivalpass til sweden rock og ble veldig glad for det. Jeg er glad jeg slipper å være med.

Gammel 27-12-13, 23:37   #30
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jentene mine ble fra seg av glede over krøllstaven de fikk. De hoppet og danset rundt med den rosa

Hva slags type fikk de og hvor kjøpte du? Eldste ønsker seg til bursdagen i februar.

Gammel 27-12-13, 23:41   #31
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Jeg har heklet og gitt bort fine tversoversløyfer. De ble godt mottatt.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-13, 01:10   #32
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

2000-barnet ble overlykkelig over treningstøy. 2003-barnet jublet over fjernstyrt helikopter. 2010-barnet ble kjempeglad for doktorsakene han fikk av nissen, og mannen har bodd i Ulvang-genseren han fikk av meg. Fadderbarnet mitt ble visstnok veldig fornøyd med vitsebok hun fikk av meg.

Gammel 28-12-13, 01:15   #33
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er mest fornøyd med den tøysete Phd-avhandlingen jeg gs venninnen min. (Hun er i innspurten av en doktorgradsavhandling og ønsket om ferdig oppgave sto i parentes på ønskelisten hennes.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-13, 08:55   #34
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Den gaven jeg ble mest glad over å gi var et fem ukers abonnement på matkasse fra Kolonihagen. Det virket som gaven traff akkurat som tenkt.

Gammel 28-12-13, 09:14   #35
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Jeg ga mannen ett fleecepledd som det var lasergravert inn bilde av campingvogna og bilen vår. Tror han ble mest overrasket og glad for det, han ante ikke at det gikk ann å få laget.

Gammel 28-12-13, 09:25   #36
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jentene mine på 15 og 16 ble veldig glad for apple-tv'ene de fikk.
De er som regel hjemme i helgene, ofte med kjæreste, så det å kunne se serier de følger med på på tv på rommet i stedet for pc satt de stor pris på!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-13, 14:56   #37
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jeg fant ei antikk spilledåse i Bergen i sommer. Den fungerer og spiller en nydelig melodi. Denne ga jeg til ei veldig god veninne som satte stor pris på den.

Og så ga jeg en god vin, god sjokolade, ei bok og julekaffe i hemmelig gave til ei gammel, litt ensom tante som har opplevd mye vont i løpet av et tiår.

Og så ga jeg 500 kr. til Kirkens nødhjelp da vi var i kirka på julaften.

Gammel 28-12-13, 15:55   #38
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Nytolkning av Voluspå ble satt stor pris på, i det hele tatt virker alle bokmottagerne fornøyde. Heldigvis for jeg har brukt mye tid på å tenke ut og finne noe som passet hver især.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-13, 00:26   #39
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Eldste vår fikk sjokoladeplatedeksel til iphone (fra søstrene Grene, til 20kr)
fra lillebroren, han ble så glad at han slang seg rundt halsen hans
(de klemmmer egentlig aldri).
Og Fifa14 til ps3, da løp han rundt og ropte og jublet!

Sist redigert av Guttemammis : 29-12-13 kl 16:10.
Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-13, 00:34   #40
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Fint og fint, men den gaven som har skapt mest jubel og latter i hus er en prompepute.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.