|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
I endring
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Ungene ble utrolig glade for nettbrettene de fikk, ikke fult så glad når mora fant en app som gir henne mulighet til å styre hvor mye nettid de får hver dag, når nettbrettene ikke kan brukes mer og at de kan tjene mer nettid med å oppføre seg bra og hjelpe til.
![]() |
#23 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Storebror fikk "Creeper"-hettejakke og har bodd i den siden. Lillebror fikk hjullaster han kan sitte på, stor suksess. Men det kjekkeste var hvor begeistra pappa ble for "Bilboka", han er nemlig en som har absolutt alt han trenger og ønsker seg! Og mannen ble rørt over koppen med "Verdens kuleste ekstrapappa" på.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Eldste ble så glad for Dustedagboka 5 at hun leste den ut natt til 1. Juledag.
05 og 08 Sist redigert av millact : 27-12-13 kl 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Jeg hadde heklet et pledd og foreldrene mine ble veldig glade for det!
![]() |
#26 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Minsten ble veldig glad for å arve min iPad mini. (Jeg fikk ny.) Ellers ble mannen veldig fornøyd med Moods of Norway toalettmappe og lommebok. Niesen min ble veldig glad for en haug med store lerret hun fikk av oss. Jeg tror faktisk det var en av de tingene hun ble mest glad for. Eldste ble spesielt glad for den siste dustedagboka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Ferdiglada
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Eg ga søstera mi spa-helg på et hotell sammen med verdens beste lillesøster
![]() |
![]() |
#28 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Vi har gjort stor lykke med barnehagebilde av de to yngste til diverse besteforeldre. Storebror fikk telefon, og turde først ikke tro på at telefoneska var ekte, men at vi lurte han. Stakkar, han er nok utsatt for mye luring den karen.
![]() |
#30 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?
Hva slags type fikk de og hvor kjøpte du? Eldste ønsker seg til bursdagen i februar.
![]() |
#31 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Jeg har heklet og gitt bort fine tversoversløyfer. De ble godt mottatt.
![]() |
#32 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?2000-barnet ble overlykkelig over treningstøy. 2003-barnet jublet over fjernstyrt helikopter. 2010-barnet ble kjempeglad for doktorsakene han fikk av nissen, og mannen har bodd i Ulvang-genseren han fikk av meg. Fadderbarnet mitt ble visstnok veldig fornøyd med vitsebok hun fikk av meg.
![]() |
#33 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Jeg er mest fornøyd med den tøysete Phd-avhandlingen jeg gs venninnen min. (Hun er i innspurten av en doktorgradsavhandling og ønsket om ferdig oppgave sto i parentes på ønskelisten hennes.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Stadig underveis
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Den gaven jeg ble mest glad over å gi var et fem ukers abonnement på matkasse fra Kolonihagen. Det virket som gaven traff akkurat som tenkt.
![]() |
#35 |
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Jeg ga mannen ett fleecepledd som det var lasergravert inn bilde av campingvogna og bilen vår. Tror han ble mest overrasket og glad for det, han ante ikke at det gikk ann å få laget.
![]() |
#36 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Jentene mine på 15 og 16 ble veldig glad for apple-tv'ene de fikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Jeg fant ei antikk spilledåse i Bergen i sommer. Den fungerer og spiller en nydelig melodi. Denne ga jeg til ei veldig god veninne som satte stor pris på den.
![]() |
#38 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Nytolkning av Voluspå ble satt stor pris på, i det hele tatt virker alle bokmottagerne fornøyde. Heldigvis for jeg har brukt mye tid på å tenke ut og finne noe som passet hver især. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Eldste vår fikk sjokoladeplatedeksel til iphone (fra søstrene Grene, til 20kr) Sist redigert av Guttemammis : 29-12-13 kl 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Fint og fint, men den gaven som har skapt mest jubel og latter i hus er en prompepute.
![]() |
|
|