|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Travelt opptatt
|
![]() Ga du noe fint til jul i år?Her i huset var det Guiness recordbok til litjtausa som traff aller best, og vi fikk også veldig gode tilbakemeldinger fra en nevø på legomotor-settet han fikk. Det store legosettet til litjtausa var derimot ingen schlæger, selv om det var noe hun ønsket seg. Lille skatt fikk en "barbi som kan fly på onkli", og har ikke sluppet den av syne siden da.
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Det som har skapt mest begeistring og søskenharmoni er de 200-Kapla-klossene de fikk. De bar bygd og bygd og bygd, kreativt og sammen og alt. Og når han ikke har gjort det så har eldste bygget Lego non stop.
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Mannen min fikk kamera, som han ble veldig glad for. Storebror ble helt i ekstase av Disney Infinity og lillebror like så av Mr Potato head. Mamma ble veldig glad for innrammet bilde av barna, og perlebildene barna hadde laget til henne. Og den ene svigerinnen min sendte melding og sa hun ble veldig glad for skjerfet hun fikk som en liten ekstragave.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Begge ungene ble utrolig lykkelige for gavene vi ga dem. Snuppa fikk pc og knerten fikk løveborgen i Lego Chima.
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Søs var over seg over et par Johaug-votter. Ellers var eldstemann veldig superfornøyd med et lego-teknikksett. En svær bil med radiostyring.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Jeg ga sønnen min Lego som jeg synes det var veldig gøy å få bygge.
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Knøtteliten fikk mikrofon. Den har vært i bruk non stop.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?
Ja, det er derfor jeg har begynt så tidlig. Han bygger med smålego, så han fikk en pakke med "enkle" klosser av tanta si. Sånne svære Lego-konstruksjoner er han for liten til, men han synes det er veldig kult og jeg kjøper dem for å få bygge selv. :spark:
![]() |
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Eldste arvet min telefon og var helt fra seg av lykke. De to minste fikk gavekort på kino med hele familien på henholdsvis kino og teater og var også veldig fornøyd. Mannen fikk kunst og et gavekort på skihelg, så han ble veldig blid han også. Ellers har jeg fått tilbakemelding på at jeg traff bra med presanger til mine foreldre, de fikk abonnement på Gardens Illustrated og "Der ingen skulle tru"-boka. Min far slapp visst ikke boka, men satt og koste seg med den i timesvis.
![]() |
#11 |
maler
|
Denne var det hos oss. Bygget på en dag uten hjelp. *sukk* Og gjett hvem som hjelper yngre legobyggere. Av en eller annen grunn er det ikke oss.
![]() |
#12 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Jentene mine ble fra seg av glede over krøllstaven de fikk. De hoppet og danset rundt med den rosa greia.
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Lille Persille har gått rundt med Frk Kanin og Løveungen som hun fikk av oss helt siden julaften. De skal være med på alt som skjer. Hun fikk også lekebutikk av tanten sin og de to siste dagene har hun lekt butikk nonstop. Hun er virkelig inni dette med rollespill for tiden, fine 2,5 åringen vår |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Jeg spurte "stesøstra" på sju om hun ville hjelpe poden, men "Neitakk, jeg liker ikke guttelego!" Det er første gangen jeg har tenkt på den rosa legoen som positiv.
![]() |
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Begge ungene var elleville av glede på julaften. Åtteåringen hoppet rundt i stua da han pakket ut Skylanders Swap Force til Wii'en (han tvilte nok litt på at foreldrene synes det var en ok ting å ønske seg
Sist redigert av Niobe : 29-12-13 kl 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Jeg ga mannen skøyter til jul, og det ble Secunda fullstendig overlykkelig over.
![]() |
#18 |
I mål
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Storebror fikk sin første mobil (en helt enkel Samsung) og var fantastisk lykkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Den fineste gaven jeg ga må nok ha vært den til min bestefar, han sa han ble så glad at han fikk tårer i øynene da han åpnet gaven. Siden han har alt han trenger fant jeg en slik malt stein hvor det sto noe som jeg synes passet perfekt til hvordan jeg ser på ham. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Mannen fikk fin klokke, eldstemann fikk ny seng og minsten rattkjelke. Alle ble glade |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|