Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å arve i "feil" farge

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-14, 14:42   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å arve i "feil" farge

Jeg er ikke på utkikk etter hva som er politisk korrekt, men hva dere faktisk gjennomfører.

Jeg har barn av forskjellig kjønn, og er ganske bevisst på hva vi bruker penger på. Dyre ting som vinterdresser og allværsjakker kjøpes inn i nøytrale farger, og så får ungene heller stæsje opp antrekket med luer, votter og buffer i farger de liker. Men det hender at eldstemann får presanger i "jentefarger". Hadde dere latt lillebroren (nå 6 år) arve dette?

Han går for tiden i en lilla jakke, og har lagt sin elsk på de lilla vottene hennes også. Og han stod på slalåm i knallrosa ski i juleferien. Han ser ikke ut til å bry seg, men jeg vet jo ikke noe om hva slags kommentarer han får på skolen. Og jeg vet ikke om han er av typen som ville fortalt noe hjemme hvis han ble ertet for dette på skolen.

Han hadde fått nytt hvis han hadde protestert, men det gjør han ikke. Skia tittet han på et par ganger, men trakk på skuldrene og fant ut at det ikke var så farlig.

Hva gjør dere?
Hvis det ikke er en relevant problemstilling, hva tror du at dere hadde gjort?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.