|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Sv: Den kvinnelige anatomiDet var en veldig bra artikkel, og jeg synes oppriktig synd på den oppvoksende slekt som må forholde seg til alle krav og forventninger om hvordan man skal se ut, være kledt og i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Den kvinnelige anatomi
Jeg synes da vi er mange mange flere i den tråden som ikke kunne brydd oss mindre om trusekanter. Hvilke bekymringer gir dette deg, egentlig? At andre er så opptatte av trusekanter er jo ikke noe du trenger å tenke på?
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Det er vel ikke helt innafor å referere til tråder som er i medlemsområdet, men jo, det er mange synspunkter på hvilke truser og hvilke tightser som er brukbare mtp hva som synes og ikke synes i den tråden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Den kvinnelige anatomiFP er min viktigste kilde til utseendefokusert påvirkning faktisk. Det er svært lite fokus på det ellers (jeg ser ikke så mye i ukeblader og på tv). Men jeg har lært ganske mye om hva folk fokuserer på her på FP. Slanking er nå en ting, nyttårsslanking har vært der til alle tider og det å gå ned noen kilo når man er overvektig kan være rett så fornuftig, men dette fokuset på småskavanker opplever jeg at øker og det synes jeg i grunnen er synd. Hvor glatt og perfekt må noe være for å ville vise det frem?
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den kvinnelige anatomiJeg aner ikke hvordan underlivet mitt ser ut. Sist redigert av rine : 21-02-14 kl 21:25. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Personlig opplever jeg ikke at det er mye shoppe, klær og treningstråder her på FP. Mulig det er jeg som er (for?) selektiv i lesingen min?
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Da tror jeg du er litt selektiv eller svært tolerant overfor denslags.
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Du har sikkert rett i at det er lesingen min som er "problemet" (jeg er veldig lite opptatt av klær. Eller rettere sagt: var lite opptatt. Nå nevler jeg jo på alle som kommer i nærheten av meg for å kjenne på stoffkvaliteten. Ser jeg er stoff som ser interessant ut tar jeg på det. Huff, huff.
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sydame blitt?
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: Den kvinnelige anatomiJeg vil ikke vite hvordan underlivet mitt ser ut.
|
|
|
#11 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Seriøst?
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Den kvinnelige anatomiAltså, trusemerketråden var da 99,9% "what, jeg har da på meg den trusen jeg har på meg, kant eller ikke kant! Drit i den kommentaren!"
|
|
|
#14 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Den kvinnelige anatomiJeg tror Esme går i FP-fella. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Jeg tippet, må jeg innrømme. Jeg leser ikke slike tråder (og ikke tråder om slanking eller spesielle dietter, og nesten aldri klestråder).
|
|
|
#17 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Den kvinnelige anatomiFor mange er trening og slanking tett forbundet, men trening har altfor mange andre helsegevinster til å legges i kategorien "utseendefokuserte destruktive impulser", altså.
|
|
|
#18 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg synes de er nokså kompetitive. Og selv om det er sunt å trene så mener jeg at forumet hadde vært bedre uten dem.
|
|
|
#19 |
|
maler
|
|
|
|
#20 |
|
Sviiisj!!
|
Kompetitive? Tjah, en del (inkl meg selv) trener mot et mål, et løp f.eks., det er jo i seg selv kompetitivt. Å telle treningsøkter har for meg et element av konkurranse i seg, noe som jeg synes er veldig bra. Jeg er glad for at jeg har noen å inspireres av, og "konkurrere" med. Treningstrådene er jo inne på et eget underforum. Man kan jo la være å ferdes der inne hvis man ikke liker treningstråder.
|
![]() |
|
|